Skip to main content
Beantwoord

Harman Kardon 200 Citation speaker maakt geen verbinding met Wi-Fi sinds de Zyxel T-56


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wij hebben door een vernieuwd abonnement sinds kort de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt onze Harman Kardon 200 Citation speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon 300 Citation speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Google Home maakt zonder problemen verbinding met de speaker, maar het gaat mis tijdens het opzetten van de Wi-Fi verbinding. Uiteraard begonnen met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, via de modem 2,4G en 5G geprobeerd en twee losse netwerken aangemaakt met 2,4G en 5G. Niks werkt.

Zie al diverse topics met hetzelfde probleem, lijkt me dus tijd voor een oplossing want dit probleem ligt duidelijk bij de Zyxel T-56.

Beste antwoord door eric

Klopt. Odido is bezig met een firmware update.  Dat heb je in vergelijkbare topics al kunnen lezen. Er is nog geen definitieve datum door moderators genoemd.

Bekijk origineel

142 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9020 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2024

Klopt. Odido is bezig met een firmware update.  Dat heb je in vergelijkbare topics al kunnen lezen. Er is nog geen definitieve datum door moderators genoemd.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 9 januari 2024

Ik heb hier ook het zelfde probleem.

Er zijn veel mensen met bluetooth speakers die niet werken in combinatie met de T56.

Ik heb Odido pas nog gesproken maar de medewerker kon mij niets vertellen over een release datum van de firmware update. Hij zou de vraag gaan uitzetten binnen Odido maar of daar wat mee gedaan zou worden kon hij niet garanderen.

Kortom, best onduidelijk allemaal. Ik hoop dat iedereen binnenkort weer gebruik kan maken van de honderden euros aan randapparatuur die nu niets staan te doen.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2024

Hier hetzelfde probleem. 

Harman kardon citaiton one speaker is niet te verbinden. 

Harman kardon Multibeam 700 doet het perfect.

Veel veranderingen gedaan maar mocht niet helpen. Wordt aan de telefoon ook verteld dat het zo kan zijn dat speakers het nu eenmaal niet doen. Vanwege de besturing waar de modems op werken. Snap het allemaal niet. 

 

Speaker gekoppeld bij kpn en zijn netwerk. Direct gekoppeld. Ben benieuwd hoelang het gaat duren. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14025 reacties
  • 18 januari 2024

Hey @Martijn_01 & @Stephan., goed dat jullie dit laten weten. Ik heb jullie toegevoegd aan het onderzoek. Zodra we klaar zijn met testen zullen we de update spoedig naar het modem pushen! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 januari 2024

Hoi Tommy,

Het is eindelijk na maanden gelukt, ik heb gemerkt dat er een update geweest is voor de T56 en nu is mijn Harman Kardon Citation 200 weer te koppelen aan Google Home.

Kortom, erg blij mee!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 januari 2024

Hoi tommy. 

 

Mijn speaker doet het nu ook. Kan alles koppelen in Google home.

 

Super bedankt


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Martijn_01 & @Stephan., goed dat jullie dit laten weten. Ik heb jullie toegevoegd aan het onderzoek. Zodra we klaar zijn met testen zullen we de update spoedig naar het modem pushen! 

hallo,

ik heb hetzelfde probleem met mijn citaton 200 en ik zit momenteel op de firmware V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108,

zodra de update beschikbaar is gebeurt dat automatisch of moet ik het handmatig opdaten?

mvg

en alvast bedankt


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 januari 2024

Hallo FlippoR,

Ik merkte dat er iets was gebeurd aan het internet toen de verbinding in huis wegviel. Ik dacht gelijk aan de update. Ik heb toen de modem opnieuw opgestart en de HK Citation 200 geprobeerd te koppelen via Google Home en dat werkte. Daarvoor had hij het weken niet gedaan, ik heb hem zelfs laten repareren door Harman Kardon omdat ik eerst niet wist waar het aan lag. Uit voorzorg hadden zij er een nieuwe printplaat in geplaatst.

Nu werkt alles gelukkig weer naar behoren.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 januari 2024
Martijn_01 schreef:

Hallo FlippoR,

Ik merkte dat er iets was gebeurd aan het internet toen de verbinding in huis wegviel. Ik dacht gelijk aan de update. Ik heb toen de modem opnieuw opgestart en de HK Citation 200 geprobeerd te koppelen via Google Home en dat werkte. Daarvoor had hij het weken niet gedaan, ik heb hem zelfs laten repareren door Harman Kardon omdat ik eerst niet wist waar het aan lag. Uit voorzorg hadden zij er een nieuwe printplaat in geplaatst.

Nu werkt alles gelukkig weer naar behoren.

Nou dan hoop ik dat dat ook binnekort voor mij gebeurt want heb er weinig aan zonder Google assistant. Op de oude modem deed ie het nog(voor de verhuizing)


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 januari 2024
flippoR schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey @Martijn_01 & @Stephan., goed dat jullie dit laten weten. Ik heb jullie toegevoegd aan het onderzoek. Zodra we klaar zijn met testen zullen we de update spoedig naar het modem pushen! 

hallo,

ik heb hetzelfde probleem met mijn citaton 200 en ik zit momenteel op de firmware V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108,

zodra de update beschikbaar is gebeurt dat automatisch of moet ik het handmatig opdaten?

mvg

en alvast bedankt

Hallo,

Hier ook al tijden hetzelfde probleem! Is dit een automatische update of is hier nog iets voor nodig? 

Speakers willen nog steeds geen verbinding maken..


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 januari 2024

Hallo,

Ook ik ondervind verbindingsproblemen met de citation 200 van Harman Kardon. Ik lees her en der al iets over een update. Gaat het updaten vanzelf of moet ik zelf iets handmatig aanpassen? 

 

Mvg

Stephan


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14025 reacties
  • 22 januari 2024

Hi allemaal, ik heb jullie toegevoegd. De update zal in de loop van de tijd worden gepushed.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi allemaal, ik heb jullie toegevoegd. De update zal in de loop van de tijd worden gepushed.

Oke dankjewel! Laat u het hier weten wanneer de update is gepushed? Fijne middag gewenst.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14025 reacties
  • 22 januari 2024

Ik gok dat hij morgen of overmorgen gepushed wordt @StephanVeldsla


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 januari 2024

Na 2 maanden wachten op m'n aansluiting licht euforisch dat ik eindelijk internet had, werken mijn speakers niet! Ik begrijp dat er een update wordt uitgerold? Rol die mijn kant op aub, kan ik weer van m'n muziek genieten. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Martijn_01 & @Stephan., goed dat jullie dit laten weten. Ik heb jullie toegevoegd aan het onderzoek. Zodra we klaar zijn met testen zullen we de update spoedig naar het modem pushen! 

Kan je mij ook toevoegen aan het onderzoek of update aub? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Ik gok dat hij morgen of overmorgen gepushed wordt @StephanVeldsla

@Tommie van Odido dag Tommie,

Ik word graag meegenomen in de update. Er zou ook een monteur langskomen, vanwege de slechte verbinding hier, maar helaas ondanks meerdere pogingen is er weinig tot geen contact met jullie te krijgen. Er wordt meermaals verteld dat er een order ingezet wordt en ik een uitnodiging kan verwachten.. 

Ik probeer t vandaar maar op deze manier. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi allemaal, ik heb jullie toegevoegd. De update zal in de loop van de tijd worden gepushed.

Kun je mij ook alsjeblieft toevoegen.

 

Heb sinds gisteren glasvezel en dus een nieuw modem, de T56. Werkt het niet meer met mijn Harman Kardon systeem
 

 

Hoop en verwacht dat er snel een oplossing geboden wordt.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 januari 2024

Beste mensen,

 

Ik heb gemerkt dat mijn zyxel router is geĂŒpdatet naar versie_b10

En mijn citation kon zonder problemen verbinden met mijn 2,4/5ghz netwerk.

Dus geen gerotzooi met een aparte netwerk

Eindelijk.

Dat zal voor veel mensen denk ik ook het geval zijn.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 januari 2024

Ja! Hier doet ook alles het weer! Suppeeerr. Netjes opgelost zo.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 januari 2024

Bij mij werkt het helaas nog niet. JBL Link Portable wordt sinds deze problemen helemaal niet meer gevonden. Ook niet na factory resets. 


SFL
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 januari 2024
flippoR schreef:

Beste mensen,

 

Ik heb gemerkt dat mijn zyxel router is geĂŒpdatet naar versie_b10

En mijn citation kon zonder problemen verbinden met mijn 2,4/5ghz netwerk.

Dus geen gerotzooi met een aparte netwerk

Eindelijk.

Dat zal voor veel mensen denk ik ook het geval zijn.

 

 

Voor mij helaas nog niet. Ik wacht nog even een paar dagen de push met smart af.

Hopelijk kan de citation dan weer doen waar hij voor bedoelt is :)

Overigens vet onpraktisch dat zelfs de bluetooth optie dan niet werkt op die dingen wanneer er geen wifi verbonden is..


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi allemaal, ik heb jullie toegevoegd. De update zal in de loop van de tijd worden gepushed.

Kun je mij ook toevoegen voor die update? Kan ik misschien eindelijk mijn harman kardon speaker weer gebruiken.


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 25 januari 2024

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 


SFL
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 januari 2024
Sven-Odido schreef:

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Fantastisch, Dankjewel! :-)

Fijne werkdag đŸŒ»


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen