Wij hebben al paar dagen last van haperende internet en tv in de omgeving van Delft. Er zijn geen geen storingen of werkzaamheden en de gewoonlijke dingen hebben wij al geprobeerd (reset etc)
Helaas geen glasvezel (nog) en het type modem is ZYXEL.
Geprobeerd te bellen, maar twee keer na 17 min eruit gegooid.
Het zou wel fijn zijn als jullie konden helpen, onze internetbundel slinkt wel heel snel zo
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @SteamCouple, dank voor het starten van dit topic! Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig werkt. Ik wilde meteen aan de slag maar ik zie direct dat je vandaag al contact hebt gehad en de zaak is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij gaan aan de slag met dit onderzoek. Hou er rekening mee dat dit zeker 7 tot 10 werkdagen kan duren voor de oorzaak gevonden is en we een fix hebben. We regelen dit zo snel mogelijk voor je!
Hi @SteamCouple, dank voor het starten van dit topic! Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig werkt. Ik wilde meteen aan de slag maar ik zie direct dat je vandaag al contact hebt gehad en de zaak is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij gaan aan de slag met dit onderzoek. Hou er rekening mee dat dit zeker 7 tot 10 werkdagen kan duren voor de oorzaak gevonden is en we een fix hebben. We regelen dit zo snel mogelijk voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.