Vandaag was het eindelijk zover , aangesloten op glasvezel! Na een zeer teleurstellend en bijna onbeschoft bezoek van de monteur die ‘alles werkend zo achterlaten’ met een deceptie en niet werkende WiFi achtergebleven.
dus maar tmobile klantenservice gebeld, immers in alle contacten van verkoop tm installatieafspraak duidelijk aangegeven dat ik mij Google nest WiFi wel moet blijven gebruiken… geen enkel probleem meneer… dat maakt de monteur allemaal in orde….
nu kom ik hier berichten tegen dat het geïnstalleerde modem van t-mobile niet goed samen kan werken met mijn Google netwerk wegens zgn vlan tagging???
klantenservice kan daarbij niet helpen… daar is deze community voor…. Mensen, dit is toch niet mijn probleem, die moet t-mobile toch gewoon oplossen?
maar goed , iemand hier de me kan vertellen of het instellingen zijn die ik moet wijzigen? Ik ben niet van plan om nog meer spullen aan te gaan schaffen zodat ik als ik een beetje geluk heb het probleem opgelost krijg…
ik hoor het graag, dank alvast!