Hi @rickvantuijl, ik wil je uiteraard graag verder helpen zodat jouw Google Nest camera's met het netwerk verbonden kunnen worden! Het is goed om te zien dat je al de wifi-instellingen hebt aangepast. We hebben een workaround om ervoor te zorgen dat de Google Nest verbinding kan maken met het netwerk, wil je dit ook uitproberen? Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen:
1. Factory reset je router.
2. Maak een mobiele hotspot met je telefoon met de exacte inloggegevens van de wifi gegevens van het modem. (SSID & wachtwoord)
3. Verbind de deurbel in de Google Home app met de hotspot, rond de setup helemaal af zodat hij bij ‘apparaten/devices’ staat.
4. Zet de hotspot uit en zet je vliegtuigmodes aan, zorg er voor dat de deurbel geen verbinding meer met je mobiel kan maken.
5. Zet via een browser je router terug naar oude staat (zelfde SSID & wachtwoord, zorg vooral dat je geen typfouten maakt in het wifi netwerk/wachtwoord).
6. De deurbel weet dan geen verschil te vinden tussen een hotspot en een router en werkt nu helemaal.
Mocht dit niet hebben geholpen, wil je dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik de instellingen voor je controleren! Hou je me op de hoogte?