Google Deurbel Update Zyxel

  • 8 April 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Beste lezers,


Recentelijk heb ik een Google Deurbel aangeschaft welke geen connectie kon maken met het netwerk. Na wat gegoogle kwam ik op dit forum waarbij het probleem exact overeenkomt met de vele forum posts van anderen. Zover ik heb begrepen moest de Zyxel modem geupdate worden om dit te verhelpen. Ik heb hiervoor gebeld met odido en de vriendelijke persoon wilde mij eerst langs alle stappen brengen die alle voorgaande gebruikers ook al hadden geprobeerd om dit op te lossen. Ze kon me helaas dus niet helpen bij het updaten van de modem.

Om die reden vraag ik graag aan mijn Zyxel te updaten zodat ik mijn Google Deurbel kan gebruiken.

Bvd.

Johan​​​​​​​
 

Teresa van Odido 24 dagen geleden

Welkom op onze Community! @HJTeunis 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kunt verbinden met jouw deurbel!

Ik heb je meteen op de lijst voor de update gezet. Ik verwacht dat je deze later vandaag of morgen ontvangt.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @HJTeunis 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kunt verbinden met jouw deurbel!

Ik heb je meteen op de lijst voor de update gezet. Ik verwacht dat je deze later vandaag of morgen ontvangt.

 

Reageer