Skip to main content

Glasvezel verbinding en Playstation Plus

• 31 december 2024
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Beste,

Sinds 27 december 2024 hebben wij een glasvezel Internet abbonement afgesloten. Sindsdien is het niet meer mogelijk on in de avond online te gamen. Op drukke momenten is er überhaupt geen verbinding mogelijk voor bijvoorbeeld Youtube of Netflix. Het online surfen is dan bijna niet mogelijk.

Aangezien wij vaak in de avond gebruik maken van het internet, zijn wij niet tevreden met de Service en het geleverde product.

Na contact opgenomen te hebben met de servicecenter is het nog maar de vraag of er iemand voorbij kan komen om het probleem op te lossen.

Graag wil ik Odido een kans geven om dit zsm op te lossen, echter is de wettelijke bedenktijd 14 dagen, dit betekent dat ik uiterlijk 10 januari nog kan opzeggen. 

Wat is jullie advies?

Uitgelichte reactie

8 januari 2025

Goedemiddag ​@Pouwerling24, van harte welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Sorry voor deze schandalig late reactie. Door een fout in 1 van onze moderatie subset-regels, konden wij dit topic (en een handjevol andere) niet of niet tijdig oppakken. 

Kan ik je nog helpen? Wellicht heb je iets aan dit verzameltopic: Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk) | Odido community

Veel succes! 

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 8 januari 2025

Goedemiddag ​@Pouwerling24, van harte welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Sorry voor deze schandalig late reactie. Door een fout in 1 van onze moderatie subset-regels, konden wij dit topic (en een handjevol andere) niet of niet tijdig oppakken. 

Kan ik je nog helpen? Wellicht heb je iets aan dit verzameltopic: Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk) | Odido community

Veel succes! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen