Skip to main content

glasvezel modem

  • 14 februari 2025
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Gister is een monteur  bij mij langs geweest om het glasvezelmodem aan te sluiten. Helaas werkte het internet na de installatie niet. De monteur gaf aan dat hij binnen een uur contact met mij zou opnemen, maar ik heb geen telefoontje ontvangen.

 

Op dit moment heb ik nog steeds geen werkende internetverbinding. Hierdoor ben ik genoodzaakt om via mijn mobiele internet of hotspot tv te kijken en andere online diensten te gebruiken, wat leidt tot hoge datakosten.

Uitgelichte reactie

15 februari 2025

Hi ​@sannexx94, ik zie het inderdaad. Excuus voor het ongemak! Er staat geen licht op de lijn en wij hebben de netwerkbeheerder nodig dit op te lossen. Er is inmiddels al contact en óf jij hebt al een afspraak gemaakt óf ze benaderen je nog voor het maken van een afspraak. Dat kan tot overmorgen duren en zij komen dan op zeer korte termijn langs dit op te lossen. Voor nu heb ik je gelijk een privébericht gestuurd met Unlimited Data voor op je mobiele abonnement!

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9289 reacties
  • 14 februari 2025

De facturatie gaat pas lopen als de router op het netwerk komt. Heb je een Ben of Odido sim? Dan kun je een Unlimited data voucher krijgen.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • 14 februari 2025

Hallo ​@sannexx94 

En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter op dit moment?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@sannexx94 

En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter op dit moment?

Welke is de mediaconverter? 
Bij de ZYXEL T-56 is het dit:

En bij die van HUAWEI dit:

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • 15 februari 2025

Hi ​@sannexx94, ik zie het inderdaad. Excuus voor het ongemak! Er staat geen licht op de lijn en wij hebben de netwerkbeheerder nodig dit op te lossen. Er is inmiddels al contact en óf jij hebt al een afspraak gemaakt óf ze benaderen je nog voor het maken van een afspraak. Dat kan tot overmorgen duren en zij komen dan op zeer korte termijn langs dit op te lossen. Voor nu heb ik je gelijk een privébericht gestuurd met Unlimited Data voor op je mobiele abonnement!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen