Skip to main content

Gister is een monteur  bij mij langs geweest om het glasvezelmodem aan te sluiten. Helaas werkte het internet na de installatie niet. De monteur gaf aan dat hij binnen een uur contact met mij zou opnemen, maar ik heb geen telefoontje ontvangen.

Op dit moment heb ik nog steeds geen werkende internetverbinding. Hierdoor ben ik genoodzaakt om via mijn mobiele internet of hotspot tv te kijken en andere online diensten te gebruiken, wat leidt tot hoge datakosten.

De facturatie gaat pas lopen als de router op het netwerk komt. Heb je een Ben of Odido sim? Dan kun je een Unlimited data voucher krijgen.

Hallo ​@sannexx94 

En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter op dit moment?

Hallo ​@sannexx94 

En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter op dit moment?

Welke is de mediaconverter? 
Bij de ZYXEL T-56 is het dit:

En bij die van HUAWEI dit:

Hi ​@sannexx94, ik zie het inderdaad. Excuus voor het ongemak! Er staat geen licht op de lijn en wij hebben de netwerkbeheerder nodig dit op te lossen. Er is inmiddels al contact en óf jij hebt al een afspraak gemaakt óf ze benaderen je nog voor het maken van een afspraak. Dat kan tot overmorgen duren en zij komen dan op zeer korte termijn langs dit op te lossen. Voor nu heb ik je gelijk een privébericht gestuurd met Unlimited Data voor op je mobiele abonnement!

Reageer