Ik kan op 1 laptop het wifi signaal niet ontvangen en heb vandaag met een medewerkster gesproken. Zij heeft alles nagekeken, zo ook het internet in tweeën gesplitst en weer teruggezet.
Zij raadde mij aan om via deze weg te vragen of er iemand een oplossing heeft.
Laptop: DELL F17N010340 (dit is trouwens niet onze oudste laptop) en we hebben het wifi-kastje T56.
Wat goed dat via deze weg contact met ons op te nemen. Ik heb namelijk direct een kijkje genomen en dit kan veroorzaakt worden doordat jouw laptop of apparaat geen Wifi 6 of WPA3 ondersteund. Ik heb de beveiliging op WPA2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Ik denk dat je laptop nu wel verbinding kan maken met het modem. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt.
Wat goed dat via deze weg contact met ons op te nemen. Ik heb namelijk direct een kijkje genomen en dit kan veroorzaakt worden doordat jouw laptop of apparaat geen Wifi 6 of WPA3 ondersteund. Ik heb de beveiliging op WPA2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Ik denk dat je laptop nu wel verbinding kan maken met het modem. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt.
Houd bij de hierboven genoemde oplossingen wel in het achterhoofd dat het uitschakelen van de 5ghz of het uitschakelen van wifi 6 wel negatieve invloed kan hebben op de snelheid van je wifi netwerk. Voor sommigen geen probleem natuurlijk, maar wel goed om te weten waar het door komt als je daarna problemen krijgt met de snelheid van je netwerk.
Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem, maar bij mij werken bovenstaande suggesties niet. De instellingen zoals hierboven beschreven stonden al zo. Ik heb overigens onlangs de modem gereset en de eerste dagen had ik geen probleem met wifi (ook niet op deze laptop). Nu ineens wel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.