Wat een belachelijke situatie! Mijn internet werkte al drie dagen onregelmatig en vandaag is er helemaal geen wifi meer. Geen aanspreekpunt, geen oplossing. Je kunt geen mail sturen en als je belt, krijg je niemand te pakken. Wie gaat de schade vergoeden die ik lijd doordat ik zonder wifi zit? In plaats van mijn werk te doen, ben ik al uren bezig om een oplossing te zoeken. En die is er niet! Terwijl ze met glasvezel juist sneller en betrouwbaarder internet beloofden. De enige zogenaamd aanbevolen oplossing: 10 seconden deze stekker eruit, dan 30 seconden die andere eruit, wachten... werkt het nog niet? Dan resetten. Doe dat maar tig keer, en nog steeds géén internet.
Geen wifi geen internet!
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
De oorzaak hiervan is afgelopen nacht gevonden en er zijn direct aanpassingen gedaan. De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Nederland zijn hiermee verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem en de mediaconverter (en eventuele Wifi extenders) minimaal 10 seconden van de stroom. Werkt dit niet, kunnen jullie het modem dan voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden ignedrukt te houden?
Kom je hierna nog niet online, dan ontvang ik graag de stand van de lampjes op het modem en ONT. Dan laat ik het verder onderzoeken! Zorg dat je profiel is voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer, anders kan ik het niet onderzoeken. Alvast bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.