Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi geen internet!

Wat een belachelijke situatie! Mijn internet werkte al drie dagen onregelmatig en vandaag is er helemaal geen wifi meer. Geen aanspreekpunt, geen oplossing. Je kunt geen mail sturen en als je belt, krijg je niemand te pakken. Wie gaat de schade vergoeden die ik lijd doordat ik zonder wifi zit? In plaats van mijn werk te doen, ben ik al uren bezig om een oplossing te zoeken. En die is er niet! Terwijl ze met glasvezel juist sneller en betrouwbaarder internet beloofden. De enige zogenaamd aanbevolen oplossing: 10 seconden deze stekker eruit, dan 30 seconden die andere eruit, wachten... werkt het nog niet? Dan resetten. Doe dat maar tig keer, en nog steeds géén internet.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Klachter101010, welkom op onze comunity!

De oorzaak hiervan is afgelopen nacht gevonden en er zijn direct aanpassingen gedaan. De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Nederland zijn hiermee verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem en de mediaconverter (en eventuele Wifi extenders) minimaal 10 seconden van de stroom. Werkt dit niet, kunnen jullie het modem dan voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden ignedrukt te houden? 

Kom je hierna nog niet online, dan ontvang ik graag de stand van de lampjes op het modem en ONT. Dan laat ik het verder onderzoeken! Zorg dat je profiel is voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer, anders kan ik het niet onderzoeken. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2025

Hey ​@Klachter101010, welkom op onze comunity!

De oorzaak hiervan is afgelopen nacht gevonden en er zijn direct aanpassingen gedaan. De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Nederland zijn hiermee verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem en de mediaconverter (en eventuele Wifi extenders) minimaal 10 seconden van de stroom. Werkt dit niet, kunnen jullie het modem dan voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden ignedrukt te houden? 

Kom je hierna nog niet online, dan ontvang ik graag de stand van de lampjes op het modem en ONT. Dan laat ik het verder onderzoeken! Zorg dat je profiel is voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer, anders kan ik het niet onderzoeken. Alvast bedankt.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 juni 2025

Sinds vanmiddag bij thuiskomst geen internet/wifi. Alles gedaan volgens het protocol werkt geen van alle. Er is ook geen storing in de buurt. Hoe Jannie weer een goede internet verbinding krijgen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 24 juni 2025

Hoi ​@Guido_Melis, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt.

Daarom wil ik ook direct voor je aan de slag. Ik mis alleen nog wat gegevens. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je dit gedaan hebt, geef mij in dit topic dan een seintje, dan ga ik voor je aan de slag. Alvast bedankt. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen