geen wifi

  • 19 April 2024
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Wederom snachts geen internet!!! Odido is geen upgrade geweest hè

Teresa van Odido 13 dagen geleden

Welkom op onze Community! @sdi83 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om het modem uit te meten. Ik wil namelijk dat je weer snel kunt genieten van het internet! 

Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, ik wil je vragen om het modem een herstart te geven. Je kunt dit doen op deze manier:

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4. Controleer of de diensten weer werken.

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta paraat om je verder te helpen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @sdi83 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om het modem uit te meten. Ik wil namelijk dat je weer snel kunt genieten van het internet! 

Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, ik wil je vragen om het modem een herstart te geven. Je kunt dit doen op deze manier:

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4. Controleer of de diensten weer werken.

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta paraat om je verder te helpen! 

Reageer