Geen wi-fi , voicher codes kunnen niet geactiveerd worden

  • 7 May 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Geen internet thuis voor de derde keer al . Het begon in februari. Toen zaten we een week zonder internet . Nu alweer het zelfde verhaal. Ik heb voucher codes gekregen en die doen  ook niet . Ik kan niet wachten tot mijn abonnement op is. Ik heb geen mobiel abonnement bij Odido, Ik heb een prepaid T-mobile kart gekocht speciaal voor hiervoor.Dus ik heb geen andere active bundels.
Ik heb geprobeerd met SMS naar 2244 maar ik heb de volgende bericht gekregen :

Hallo, er is een technische fout opgetreden bij het activeren van je Odido 7 Dagenbundel. Mogelijk is er al een andere bundel actief. Wacht tot je huidige bundel is afgelopen en probeer het daarna nog eens. Tot snel, Odido

 

Tommie van Odido 12 dagen geleden

Hi @EA van Dijk, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur voor je is aangestuurd. Je hebt een e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan hij het snel voor je oplossen. Ik heb je twee nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht. Hopelijk werken deze wel!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EA van Dijk, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur voor je is aangestuurd. Je hebt een e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan hij het snel voor je oplossen. Ik heb je twee nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht. Hopelijk werken deze wel!

Reageer