Skip to main content

Geen wi-fi , voicher codes kunnen niet geactiveerd worden

• May 7, 2024
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Geen internet thuis voor de derde keer al . Het begon in februari. Toen zaten we een week zonder internet . Nu alweer het zelfde verhaal. Ik heb voucher codes gekregen en die doen  ook niet . Ik kan niet wachten tot mijn abonnement op is. Ik heb geen mobiel abonnement bij Odido, Ik heb een prepaid T-mobile kart gekocht speciaal voor hiervoor.Dus ik heb geen andere active bundels.
Ik heb geprobeerd met SMS naar 2244 maar ik heb de volgende bericht gekregen :

Hallo, er is een technische fout opgetreden bij het activeren van je Odido 7 Dagenbundel. Mogelijk is er al een andere bundel actief. Wacht tot je huidige bundel is afgelopen en probeer het daarna nog eens. Tot snel, Odido

May 7, 2024

Hi @EA van Dijk, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur voor je is aangestuurd. Je hebt een e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan hij het snel voor je oplossen. Ik heb je twee nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht. Hopelijk werken deze wel!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hi @EA van Dijk, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur voor je is aangestuurd. Je hebt een e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan hij het snel voor je oplossen. Ik heb je twee nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht. Hopelijk werken deze wel!