Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, vandaag is een monteur langs geweest om modem te installeren, WiFi deed het op beide telefoons echter nu we de rest willen installeren tv, laptop, ringbel... geef het netwerk geen verbinding aan. Mevrouw van klantenservice wist niet hoe en wat en moesten met jullie contact opnemen, hopelijk vlug opgelost.. met de kabel doet hij het wel 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Lady2002 

Welke router heb je gekregen van T-Mobile?

Heb je ook gekeken of inloggen op de router via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat en bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen helpt?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21619 reacties
  • Antwoord
  • 12 mei 2023

Hallo @Lady2002 

Welke router heb je gekregen van T-Mobile?

Heb je ook gekeken of inloggen op de router via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat en bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen helpt?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 13 mei 2023

Hoi @Lady2002, leuk om te horen dat je inmiddels van glasvezel kan genieten! ðŸ˜ƒ Geen zorgen, dit is zeer zeker op te lossen. Ik zie dat je inmiddels al een aantal keer contact hebt gehad met de klantenservice. Mocht je nog hulp hiermee kunnen gebruiken dan raad ik je de goede tips van @Waqqas aan.

Ik weet zeker dat je snel met al jouw apparaten een giga-snelle verbinding hebt!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 mei 2023

Ondertussen is het probleem opgelost 

Groeten britt 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen