Skip to main content

Geen tv en geen PS maar wel wifi

• October 5, 2025
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Sinds 1,5 week opeens geen tv meer en de PS5 kan ook geen verbinding meer maken met internet. Wel wifi op mobiele telefoons. Alle lampjes van de T-54 router branden groen. Ethernet verbinding doet het ook niet. Odido gebeld vorige week maar niet gelukt om op te lossen. Wordt ook gewoon niet verder geholpen. Als ik bel krijg ik te horen dat het TD het druk heeft…

Gisteren even tv gehad toen ik het kastje terug heb gezet naar de fabrieksinstellingen maar nu weer geen tv en die truc werkt nu ook niet meer. De PS5 krijg ik helemaal niet meer verbonden met internet. 

Als Odido niet helpt weet iemand misschien wel wat er aan de hand kan zijn? Hoe moeten de instellingen van de router bv staan want daar heb ik echt geen verstand van.  

October 5, 2025

Hallo ​@hoihallodag 

Hoe zijn de PS5 en tv aangesloten op de router, bekabeld of via de WiFi en indien bekabeld zit er nog iets tussen?

Vóór die 1,5 week werkte alles goed? Is er iets veranderd sindsdien?

Bij bekabeld kan je kijken of het vervangen van de internetkabel helpt.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • October 5, 2025

Hallo ​@hoihallodag 

Hoe zijn de PS5 en tv aangesloten op de router, bekabeld of via de WiFi en indien bekabeld zit er nog iets tussen?

Vóór die 1,5 week werkte alles goed? Is er iets veranderd sindsdien?

Bij bekabeld kan je kijken of het vervangen van de internetkabel helpt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 5, 2025

Tv is bekabeld en PS5 loopt via wifi. Ik heb nu een Apple airport op de kabel aangesloten en op dat wifi netwerk doet de PS5 het wel. Het Odido netwerk kan hij nog steeds niet vinden.

Ik heb even geen extra kabels dus zal de kabel later nog even testen voor de tv.

Tx voor je reactie!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • October 5, 2025

@hoihallodag 

Misschien helpt het herstarten van de ONT of router voor de tv?

Dus er is niks veranderd en de PlayStation maakt spontaan geen verbinding meer? Je zou eens via 192.168.1.1, 5 GHz kunnen uitschakelen bijvoorbeeld.