Skip to main content
Beantwoord

Geen signaal

  • 29 May 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Hallo!

Ik heb geen wifi. De WAN en en Internet lichtjes op mijn zyxel modem branden niet. De overigen wel (en die knipperen). Er zijn geen werkzaamheden. Via de bekende oplossingen kom ik er niet uit. Wij hebben geen glasvezel. Dat moeten ze nog aanleggen. Postcode 9088

3 reacties

Hallo!

Ik heb geen wifi. De WAN en en Internet lichtjes op mijn zyxel modem branden niet. De overigen wel (en die knipperen). Er zijn geen werkzaamheden. Via de bekende oplossingen kom ik er niet uit. Wij hebben geen glasvezel. Dat moeten ze nog aanleggen. Postcode 9088

Schijnbaar storing 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Aledawn 

Is je modem aangesloten op het main KPN ISRA punt in huis? Kijk ook eens in je Odido account onder storingen.

Hallo @Aledawn 

Als het 2de en 3de lampje niet branden dan is er waarschijnlijk geen WAN connectie, kan je controleren of de internetkabel vanaf de ONT naar de blauwe WAN poort gaat? Misschien kan het vervangen van deze kabel ook helpen.

Hallo, na het bellen met jullie zijn we er achter dat het dus om een kleine storing gaat. Dit is spontaan opgekomen en buren van andere providers hebben hier ook last van. Deze kan dus op slot

Reageer