Ik heb al een maand geen wifi internet. er brandt geen pictogram op de modem. helaas heeft de monteur al een maand geen tijd gehad om langs te komen
Ik heb al een maand geen wifi internet. er brandt geen pictogram op de modem. helaas heeft de monteur al een maand geen tijd gehad om langs te komen
Hallo
Betreft dit een DSL verbinding en is de modem rechtstreeks op het KPN ISRA punt aangesloten? Wat voor een ISRA (aansluitpunt heb je?
De DSL kabel zit ook in de DSL poort?
Is er toevallig ook een oranje en witte draad? Die kan je ook testen in plaats van rood en wit.
Mocht het nog niet werken dan zou je eens kunnen kijken waar deze kabel vandaan komt, misschien de meterkast?
Hi
kabels bestellen lost niets op. guildion heeft geen tijd om een datum vast te stellen vanaf MAAND ...
Hoi
Thanks voor je bericht! In dit geval raad ik aan om direct contact op te nemen met de monteurslijn via 020-3232767. We zien terug dat dit in dit geval dé oplossing kan zijn om een afspraak te maken met de monteur. Wil je ons laten weten of het zo lukt? We horen het graag van je.
helaas weten ze nog steeds niet wanneer ze een afspraak kunnen maken met een monteur omdat ze zoveel werk hebben...
Hoi
Heb je wel een tijdsindicatie kunnen doorgeven via de SMS die je hebt ontvangen? Mocht je dat al hebben gedaan, ga ik het graag voor je na hoe we deze afspraak zo snel mogelijk kunnen laten doorgaan.
Ik heb alle uren ingesteld
Hoi
Thanks voor je bericht! Ik heb direct contact gelegd met ons contactpersoon om te kijken of we de afspraak zo snel mogelijk kunnen doorzetten. Ik wacht nog op een terugkoppeling, maar houd je daarvan graag op de hoogte.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.