Beantwoord

Geen internet thuis in Gouda

  • 6 May 2024
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

Sinds vanmorgen half 11 doet het internet het niet meer thuis, in Gouda op 2804 RR. Modem heb ik al meerdere malen opgestart, maar dat help. Niet. 

icon

Beste antwoord door Jelle de P 8 May 2024, 10:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jelle de P, fijn dat je dit aankaart, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten van je internet! Als je ook een glasvezel Media Converter hebt raad ik je aan om zowel de glasvezel Media Converter als het modem van het stroom af te halen. Als je eerst weer de glasvezel Media Converter aansluit en vervolgens ook weer het modem, verwacht ik dat je modem meer tekenen van leven zal vertonen. 

Kan je ook een foto van je situatie in dit topic delen?

Ook doe ik heel graag een meting op je internetlijn, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik weet zeker dat we dit voor je kunnen oplossen, ik kijk heel graag met je mee! 😃

Goedemorgen, 

Gisterenavond deed het internet het opeens weer, en tot nu toe blijft het werken.

Gr, 

Jelle

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat alles weer werkt @Jelle de P, ik wens je nog een fijne middag! 

Reageer