Hallo,
Wij hebben al sinds 14-8-2023 vanaf 19:00 uur geen internet meer thuis. Gebeld met jullie klantenservice en die gaven aan dat er een storing in de wijkcentrale zat. Een heel aantal adressen bij ons in de wijk had een storing volgens de klantenservice. De mevrouw van de klantenservice gaf aan dat er binnen 24 uur een monteur naar de wijkcentrale wordt gestuurd en dat de storing opgelost zou worden.
15-8-2023 nog steeds geen internet….
We hebben een mail ontvangen dat de melding binnen 3 dagen naar de technische dienst gestuurd zou worden.
16-8-2023 nog steeds geen internet….
Weer gebeld met de klantenservice, het wordt doorgestuurd naar de backoffice dit duurt 3 tot 5 dagen blijkbaar…. Nou sorry maar dit kan toch echt niet!
Schandalig dat wij al zo lang zonder internet zitten! Thuiswerken kan niet meer, geen tv niks. En bovendien is er nog steeds geen zicht op een oplossing. Er wordt er steeds niet aangegeven wat er mis is of wat eraan wordt gedaan. Het lijkt erop dat jullie rustig de tijd nemen en ergens volgende week een monteur langs sturen ofzo. Echt schandalig.
Wij willen z.s.m. een oplossing. Wij verwachten zeer snel een antwoord en uitleg te ontvangen van jullie!