Skip to main content
Beantwoord

Geen internet meer Zyxel T-54

  • 24 July 2024
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Goedenavond,

Sinds vandaag hebben wij geen internet meer. Het modem zit via een internet kabel aan het glasvezelnetwerk verbonden. Ik heb n.a.v. de instructie video van Odido de stappen gevolgd mbt de stekkers eruit. Ook heb ik de zyxel t54 gereset.

Mijn iPhone ziet het netwerk wel, maar zodra ik verbind heb ik geen internet.

 

Het power lampje brand, even als de 2.4G en 5G lampjes. De rest staat uit. 
 

wie kan mij helpen?

6 reacties

Reputatie 1

Welke LED's branden er op de ONT ? (dat witte kastje in de meterkast waar het gele dunne kabeltje in zit)

groen - groen - niks -groen

of

groen - niks -roodknipperen- groen

 

Welke LED's branden er op de ONT ? (dat witte kastje in de meterkast waar het gele dunne kabeltje in zit)

groen - groen - niks -groen

of

groen - niks -roodknipperen- groen

 

 

Zijn alle 4 uit. Power fiber speed en WAN

Reputatie 1

Dan krijgt de ONT geen voeding (of hij staat uit, knopje linksonder indrukken), probeer de stroom-adapter van de ONT eens via een verlengkabel op een ander stopcontact.

Dan krijgt de ONT geen voeding (of hij staat uit, knopje linksonder indrukken), probeer de stroom-adapter van de ONT eens via een verlengkabel op een ander stopcontact.

Het is gelukt via een ander spot contact. Vervolgens weer in de “originele” gedaan en hij lijkt weer te werken.

 

thanks!

Reputatie 1

Mooi, wel ff een medewerker vragen om een nieuwe stroom adapter (desnoods met ONT) want zomaar niet werken is vaak een voorbode dat deze er helemaal mee stopt.

Reputatie 7
Badge +3

@itppodl Super bedankt voor je hulp, fijn dat het is opgelost! @Rotjeknor262 

Mocht dit nog een keer voorkomen, trek je dan gelijk bij mij aan de bel? 

Reageer