Hallo ik heb al 2 dagen geen internet ben al 2 dagen bezig de klantenservice re bekijken sond van morgen om 9 uur als 3de in de wacht on eens was iedereen bezet en kom ik al weer niet verder wie kan me helpen zodat ik wel mense krijgt bekijkt en het word opgelos
Hoi
Ik ben een klant die over genomen is van tele 2 ik betaal nog steeds 28 euro voor het abonnement en op de app staat niet dat het internet mee is gegaan
Beetje vreemd dat jullie tele 2 over nemen en me internet abonomet nergens te bekennen is ik zie op mijn odido aleen mijn telefoon abonnement waar ben ik sinds jullie het over nemen dan het geld naar toe aan het betalen
Mijn klant nummer is XXXXXX
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Hoi
Odido heeft alleen Tele2 mobiel omgezet naar Odido mobiel. Vast internet is nog steeds Tele2 thuis en heeft een eigen my-tele2 omgeving en een eigen forum plus klantenservice.
Hoi
Dag 4 stond in de wacht op de cat verbreken ze d3 verbinding bah wat een XXX bedrijf is dit zeg
Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.
Op tele2.nl staat:
Internet, TV + Bellen
Ben je een Tele2 thuis klant? Dan verandert er niets, je Tele2 thuis abonnement blijft gewoon hetzelfde. Bij je Tele2 thuis account is je gebruikersnaam gelijk aan het gedeelte van je e-mailadres voor het apenstaartje (@). Als je een nieuwe klant bent, vind je de inloggegevens voor Mijn Tele2 in de welkomstbrief die je binnen vijf werkdagen na je bestelling krijgt. Heb je alleen vaste telefonie, dan kun je geen gebruikmaken van Mijn Tele2.
De link om in te loggen staat hier. Het telefoonnummer van de klantenservice is 020 - 754 4444
@eric tele 2 is overgenomen door odido als je verder klikt kom je bij odido uit
Hi
Die had ik al begrepen maar wel raar dat op de site van. Tele 2 op internet klikt je door verwezen word naar jullie dat is wat mij deed deken dat ik bij jullie moest zijn maar beloof me 1 Ding doe war aan jullie klante service en de berijkbaarheid er van niet als mensen om 9 uut in de wacht zitten in de chat 2 min later zeggen niemand is berijdbaar en dat er dan niemand d meer is dat geeft het teken dat ik niet de enige ben waar wat mee is wat dat betreft en dat is niet goed want hadden jullie me eerder te woord gestaan had ik eerder naar tele 2 kunnen bellen dan was het eerder opgelost gewees als je een chat functie aan bied met er wel altijd iemand hem bemannen anders kin je het net zo goed op heffen dat men aleen bellen kan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.