Skip to main content

geen internet amsterdam 1078 Klopt dit? zie nergens iets staan

• October 1, 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb geen internet ineens Amsterdam 1078 klopt dit want ik kan nergens vinden dat er storing is terwijl die dat wel aangeeft

October 2, 2025

Hoi ​@JanineBS, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Op dit moment is er in Amsterdam niks bij ons bekend. Ik zoek graag voor je uit wat er bij jou aan de hand is, hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik op onderzoek uit! Alvast bedankt. 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16119 reacties
  • October 2, 2025

Hoi ​@JanineBS, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Op dit moment is er in Amsterdam niks bij ons bekend. Ik zoek graag voor je uit wat er bij jou aan de hand is, hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik op onderzoek uit! Alvast bedankt.