Skip to main content

geen internet 7461

  • 8 september 2023
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisteren hebben we geen internet. Het bolletje op de modem brandt rood. Voorafgaand nergens aan gezeten. Na het wegvallen de modem een aantal keer gereset en de kabels er uit en in gedaan. 
 

Graag een oplossing .. we hebben geen tv en internet…

Uitgelichte reactie

8 september 2023

Hey @antonp, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie dat je zelf al enige stappen ondernomen hebt door de klantenservice te bellen. Zij hebben een ticket voor onze techneuten voor je aangemaakt . Zij gaan voor je aan de slag en er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt! 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21681 reacties
  • 8 september 2023

Hallo @antonp 

De storing in Rijssen is opgelost, kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen?

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385


peter-keetfm

@Waqqas

Gisteren was het 7462.

@antonpIk denk dat ze met de stroomkabels bezig zijn in Rijssen.

Zodat de (pop) wijkkast zonder stroom zit.

Ik had gisteren ook geen internet 7462.

Kpn glasvezel lag er hier in de buurt er ook uit.

https://community.odido.nl/bekabeld%2Dinternet%2D492/glasvezel%2Dverbinding%2Der%2Duit%2Dgpon%2D354804?postid=1726856#post1726856

 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 september 2023

@Waqqas helaas nog niet opgelost .. zag inderdaad meer storingen gisteren! @peter-keetfm Maar die van ons nog niet opgelost blijkbaar :(


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14740 reacties
  • 8 september 2023

Hey @antonp, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie dat je zelf al enige stappen ondernomen hebt door de klantenservice te bellen. Zij hebben een ticket voor onze techneuten voor je aangemaakt . Zij gaan voor je aan de slag en er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen