Skip to main content

geen internet

• 1 februari 2025
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds 22 jan. 2025 ben ik klant met 2 jaar abonnement internet en tv. Bij Odido, Maar ik heb geen internet elke 5 mijnuten valt de internet weg. Ik wil mijn abonnement opzeggen 

Uitgelichte reactie

1 februari 2025

@Shatha 

Wanneer er geen internet is brandt het internet lampje op de router dan rood?

Welke lampjes branden of knipperen er op dat moment op de mediaconverter?

Eventueel kan je de kabel tussen mediaconverter en router vervangen om te kijken of dat helpt.

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router?

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21753 reacties
  • 1 februari 2025

Hallo ​@Shatha 

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen die in gaat nadat je online bent maar heb je een DSL of glasvezel verbinding en valt het internet via de WiFi weg of bekabeld of juist allebei? Herstelt het internet vanzelf of moet je eea herstarten?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 1 februari 2025

Ik heb een glasvezelverbinding van 400 Mbps, maar het internet van allebei valt om de 5 tot maximaal 10 minuten uit. Ik heb al geprobeerd de modem opnieuw op te starten door de stekker eruit te halen, maar dit biedt geen oplossing. Daarnaast heb ik twee keer contact gehad met de helpdesk, maar het probleem blijft aanhouden.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21753 reacties
  • 1 februari 2025

@Shatha 

Wanneer er geen internet is brandt het internet lampje op de router dan rood?

Welke lampjes branden of knipperen er op dat moment op de mediaconverter?

Eventueel kan je de kabel tussen mediaconverter en router vervangen om te kijken of dat helpt.

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Shatha 

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen die in gaat nadat je online bent maar heb je een DSL of glasvezel verbinding en valt het internet via de WiFi weg of bekabeld of juist allebei? Herstelt het internet vanzelf of moet je eea herstarten?

Dus mag ik terug switchen naar mijn oude provider?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21753 reacties
  • 3 februari 2025

@Shatha 

Binnen de 14 dagen kan dat, ik ben geen moderator dus kan dat niet voor je regelen.

Vul alle privé velden in in je community profiel, dat maakt het wat makkelijker voor een moderator.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9336 reacties
  • 4 februari 2025

Switch back is niet iets wat Odido kan doen voor je. Een moderator kan wel binnen die 14 dagen per direct je abonnement beëindigen. 

We kunnen ook gezamenlijk kijken naar de oorzaak,  een moderator kan ook een monteur aansturen om bij jou langs te komen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen