Skip to main content

Vraagje,sinds gisteren doet m'n internet raar,pagina's laden wel maar zetten niet door de up en download is nihil..Ik heb al reset gedaan uit aan enzv maar niets werkt..Ook heb ik al gebeld echter ben nog steeds wachtende op een reactie van ..Graag wat meer info over wat er gaande is?

Mvg

Hallo @Manon676 

Ervaar je dit zowel via de WiFi als bekabeld? Heb je de mediaconverter en/of router al herstart?


Hallo @Manon676 

Ervaar je dit zowel via de WiFi als bekabeld? Heb je de mediaconverter en/of router al herstart?

Ja alles al gedaan..


Hey @Manon676, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Gelukkig zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken. Kan je mij op de hoogte houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 


Hey @Manon676, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Gelukkig zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken. Kan je mij op de hoogte houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 

Klopt..Ik zal je op de hoogte houden!


Hey @Manon676, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Gelukkig zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken. Kan je mij op de hoogte houden? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 

Ho wacht mn reactie hoort hier ..Klopt,ik zal je op de hoogte houden!


Dankjewel @Manon676


Dankjewel @Manon676

Hallo Tommie,Nog steeds geen internet en geen monteur te bekennen..Is de ticket wel door gezet?


Ik heb Guidion nu zelf maar aangestuurd @Manon676, als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen! 


Ik heb Guidion nu zelf maar aangestuurd @Manon676, als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen! 

Okidoki,ik wacht rustig af!


Ik heb Guidion nu zelf maar aangestuurd @Manon676, als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen! 

Net mail gehad en afspraak gemaakt voor morgen ochtend tussen 08.00 en 12.00 uur ..

Thx Tommie!


Dat is fijn om te horen @Manon676, geen dank. Hopelijk kan de monteur het voor je oplossen! 


Dat is fijn om te horen @Manon676, geen dank. Hopelijk kan de monteur het voor je oplossen! 

Dat hoop ik ook!


Dat is fijn om te horen @Manon676, geen dank. Hopelijk kan de monteur het voor je oplossen! 

Monteur is geweest,probleem door gebrand glasvezel kastje ..Nu kun je je natuurlijk afvragen hoe kan dit maar vooral waarom kan dit?Ik denk dat dit wel een zorgen puntje is voor Odido aangezien er ook brand had kunnen ontstaan,dat dit niet is gebeurd is een geluk..

M'n internet doet het weer,echter ga ik het wel goed in de gaten houden ..

 

 


Welk kastje is dit precies? Kun je een foto van het nieuwe kastje plaatsen?


Welk kastje is dit precies? Kun je een foto van het nieuwe kastje plaatsen?

Foto oude kastje,deze moet ik zo weggooien ..

 


Ik ben blij om te horen dat de monteur het heeft kunnen oplossen @Manon676

Dat is inderdaad niet prettig een doorgebrand ONT, ik moet zeggen dat dit wel de 1e keer is dat ik dit hoor. 


Ik ben blij om te horen dat de monteur het heeft kunnen oplossen @Manon676

Dat is inderdaad niet prettig een doorgebrand ONT, ik moet zeggen dat dit wel de 1e keer is dat ik dit hoor. 

Misschien is het wel vaker gebeurt alleen nog nooit gemeld..?Dat kan natuurlijk ook..Wel hoe dan ook end van de rit is Odido verantwoordelijk voor het aanleveren, afleveren en installeren van deugdelijke producten..


Reageer