Beantwoord

Geen interner (glasvezel) 2014 Haarlem

  • 16 February 2024
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 10 reacties

Sinds vanochtend vroeg brand het LOS lampje op mijn media converter en is er geen internet connectie meer (ca 8 u ‘s-ochtends ontdekt). Ik heb al een paar keer een reboot van het systeem gedaan maar dat helpt niet.

Nu werd ik ook wakker gemaakt van veel lawaai en KPN bleek in mijn straatdeel begonnen te zijn met hun glasvezel neer te leggen. Ik ben een beetje bang dat zij iets kapot gemaakt hebben (gaat niet met enorm beleid) maar helaas is er een taal drempel. De medewerkers die daar bezig zijn, spreken geen nederlands of engels. Dus vragen wordt lastig. Ik vroeg mij af of ik nog iets kon doen om uit te sluiten dat het toch in de verbinding bij mij binnen zit? Iemand enig advies?

Ik heb nu verbinding met odido zonder internet wordt aangegeven op mijn laptop/telefoon etc

icon

Beste antwoord door Kvhn 16 February 2024, 12:15

Bekijk origineel

8 reacties

Sinds vanochtend vroeg brand het LOS lampje op mijn media converter en is er geen internet connectie meer (ca 8 u ‘s-ochtends ontdekt). Ik heb al een paar keer een reboot van het systeem gedaan maar dat helpt niet.

Nu werd ik ook wakker gemaakt van veel lawaai en KPN bleek in mijn straatdeel begonnen te zijn met hun glasvezel neer te leggen. Ik ben een beetje bang dat zij iets kapot gemaakt hebben (gaat niet met enorm beleid) maar helaas is er een taal drempel. De medewerkers die daar bezig zijn, spreken geen nederlands of engels. Dus vragen wordt lastig. Ik vroeg mij af of ik nog iets kon doen om uit te sluiten dat het toch in de verbinding bij mij binnen zit? Iemand enig advies?

Ik heb nu verbinding met odido zonder internet wordt aangegeven op mijn laptop/telefoon etc

Ik heb met Odido al gebeld en een ticket voor de technische dienst is aangemaakt. 

Reputatie 7
Badge +14

@Kvhn Heb je nog geen internet maar wel een mobiele abonnement van Odido of Ben? Dan kan ik je tijdelijk aan een voucher helpen zodat je een hotspot kan maken? Wil je dat? DM mij dan even.

@Kvhn Heb je nog geen internet maar wel een mobiele abonnement van Odido of Ben? Dan kan ik je tijdelijk aan een voucher helpen zodat je een hotspot kan maken? Wil je dat? DM mij dan even.

Dank, dat is mij aan de telefoon ook aangeboden maar ik heb niet dergelijk een abonnement.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Kvhn, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag snel weer genieten van je internet! Ik ben gelijk de status van het ticket nagelopen en ik ben blij om te zien dat je snel een afspraak hebt staan met de monteur van Guidion.

Ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar je afspraak met hen!

Beste Odido, ik ben het ZAT! We zijn nu bijna 2 weken verder en er gebeurd geen ene moer! Zorg er nu eens voor dat die kabel verdorrie gemaakt wordt! Dit is te belachelijk voor woorden dat ik nog steeds thuis niets heb. Geen wifi, geen tv. Kan niet thuis werken. Kan thuis geen internet meer op mijn telefoon krijgen omdat mijn bundels op zijn. Ben er KLAAR mee. Zorg eens voor je klanten en ga hier achteraan. Ik heb nu meerdere keren gebeld. Het interesseert me niet wie mijn kosten vergoed (want jullie wijzen naar Kpn en die zegt dat ik eerst bij jullie moet claimen en jullie weer bij hen) maar ik wil nu geholpen worden en wel voor het weekend. 

Reputatie 6
Badge +2

@Kvhn Ik ben direct opnieuw gaan kijken en zie staan dat er tijdens het onderzoek kabelschade is ontdekt. Onze technische dienst heeft gevraagd of de netwerkbeheerder dit wil herstellen, maar hier hebben wij nog geen reactie op terug. Gelukkig zie ik dat mijn collega’s vandaag nogmaals aan de bel hebben getrokken. 

Ik begrijp goed dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt. Echter wil ik je op het hart drukken dat je de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten echt vergoed krijgt. Ik kan dit alleen pas doen wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekent de vergoeding automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerst volgende. 

Misschien dat dit al is voorgesteld, maar ik wil dat je toch online kunt zijn. Heb je al een Unlimited Voucher ontvangen? Hiermee maak je gebruik van ons Mobiele netwerk en kun je een Hotspot maken en je andere apparaten koppelen. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik je deze gelijk toe! 

Week 4 is nu ingegaan zonder enig oplossing. Vinden jullie dit zelf nu ook niet belachelijk worden?

 

Dinsdag heb ik gebeld en een van jullie collega's gesproken. Die heeft mij beloofd vrijdag hoe dan ook terug te bellen maar goed ook vanuit jullie kant schijnt het moeilijk te zijn om afspraken na te komen. Dat heb ik nu opnieuw gemerkt. Al eerder helaas beroerde service ontvangen. Nog nooit zo'n spijt van overstappen gehad qua service. Ik snap dat jullie nu niets hier aan konden doen maar mij bellen als jullie dat beloven. Harder achter de andere partij aanzitten etc dat hadden jullie minimaal gekund. Dit kan toch niet. Ik heb ondertussen van kpn begrepen dat ik mijn extra gemaakte kosten via jullie kan indienen en jullie dat weer bij hen declareren. Waar kan ik dat heen sturen? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kvhn, ik ben het helemaal met je eens dat de klantenservice de beloftes moet nakomen. Dit is absoluut niet prettig als je moet wachten op een telefoontje die niet komt. Mijn excuses hiervoor. Op dit moment wachten we op antwoord van de onderaannemer. Hopelijk kunnen we het spoedig oplossen. 

Over welke kosten heb je het precies? 

Reageer