Skip to main content

Geen diensten Amsterdam Oost

  • 21 July 2024
  • 7 reacties
  • 64 Bekeken

Wij hebben hier nu al 2 dagen geen internet meer. Op de community staat dat het is opgelost maar dat is niet waar. Internet werkt nog steeds niet. Wanneer gaat Odido dit probleem oplossen?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JeroenF, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Nu zie ik dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en die hebben een ticket ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen het spoedig voor je gaan onderzoeken en hopelijk snel oplossen. Daarnaast ben ik nog wel benieuwd of de bekabeling wel goed zit bij het ONT. Kan je daar eens naar kijken en mij laten weten welke lampjes er branden? Daarnaast houd mij op de hoogte van het verdere proces, dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 

Hi @JeroenF, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Nu zie ik dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en die hebben een ticket ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen het spoedig voor je gaan onderzoeken en hopelijk snel oplossen. Daarnaast ben ik nog wel benieuwd of de bekabeling wel goed zit bij het ONT. Kan je daar eens naar kijken en mij laten weten welke lampjes er branden? Daarnaast houd mij op de hoogte van het verdere proces, dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 

Hoi Tommie, Dank je wel. De bekabeling lijkt goed te zitten.

Het Power lampje brandt,

het PON lampje knippert,

het LOS lampje staat uit

en het LAN lampje brandt.

Alles al meerdere keren van het stroom gehaald en na een minuut wachten weer aangesloten.

Reputatie 7
Badge +3

@JeroenF Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik weet zeker dat mijn collega’s van de technische dienst de verbinding voor je zullen herstellen.

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

@JeroenF Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik weet zeker dat mijn collega’s van de technische dienst de verbinding voor je zullen herstellen.

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Dank je wel voor het aanbod van de “Unlimited vouchercode” maar binnen in huis is er geen 4G en 5G bereik. Hier heb ik dus helaas niets aan.

Reputatie 7
Badge +3

@JeroenF Laat je het mij dan weten als ik wat anders kan doen? Ik sta in ieder geval klaar om te helpen! 

Inmiddels al 5 dagen zonder internet. Is het normaal dat Odido niets van zich laat horen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JeroenF, sorry dat je nog concrete acties hebt gezien, het allerliefst hadden we het allang opgelost! Na onderzoek hebben we sterk de indruk dat er ergens in het glasvezelnetwerk een stoorzender zit. Onze technische dienst is nu samen met de netwerkbeheerder uitgebreid het netwerk aan het onderzoeken om het probleem op te sporen, alleen is het ze nog niet gelukt om de speld in de hooiberg te vinden.

We blijven hier achteraan gaan voor je, zodra er een concrete oplossing in zicht is brengen we je heel snel op de hoogte!

Reageer