Wij hebben hier nu al 2 dagen geen internet meer. Op de community staat dat het is opgelost maar dat is niet waar. Internet werkt nog steeds niet. Wanneer gaat Odido dit probleem oplossen?
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Nu zie ik dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en die hebben een ticket ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen het spoedig voor je gaan onderzoeken en hopelijk snel oplossen. Daarnaast ben ik nog wel benieuwd of de bekabeling wel goed zit bij het ONT. Kan je daar eens naar kijken en mij laten weten welke lampjes er branden? Daarnaast houd mij op de hoogte van het verdere proces, dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt!
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Nu zie ik dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en die hebben een ticket ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen het spoedig voor je gaan onderzoeken en hopelijk snel oplossen. Daarnaast ben ik nog wel benieuwd of de bekabeling wel goed zit bij het ONT. Kan je daar eens naar kijken en mij laten weten welke lampjes er branden? Daarnaast houd mij op de hoogte van het verdere proces, dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt!
Hoi Tommie, Dank je wel. De bekabeling lijkt goed te zitten.
Het Power lampje brandt,
het PON lampje knippert,
het LOS lampje staat uit
en het LAN lampje brandt.
Alles al meerdere keren van het stroom gehaald en na een minuut wachten weer aangesloten.
Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?
Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?
Dank je wel voor het aanbod van de “Unlimited vouchercode” maar binnen in huis is er geen 4G en 5G bereik. Hier heb ik dus helaas niets aan.
Inmiddels al 5 dagen zonder internet. Is het normaal dat Odido niets van zich laat horen?
Hoi
We blijven hier achteraan gaan voor je, zodra er een concrete oplossing in zicht is brengen we je heel snel op de hoogte!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.