@Jan h. In mijn beleving hebben de meeste mensen een veel te hoge verwachting van een klantenservice bij welke dienst dan ook, of het nu gaat om providers of bij een verzekering desnoods je energiebedrijf.
Een klantenservice is voor een bedrijf een dure kostenpost waarop men zoveel mogelijk bezuinigd en men voor het overgrote deel gebruik maakt van studenten of scholieren welke inderdaad alleen maar een standaard script mogen op lezen.
Zelf ben ik nu al bijna 10 jaar klant bij Vodafone thuis na overname T-Mobile thuis en heb al die tijd nog geen enkele maal de klantenservice gebeld, die sporadische keer dat ik ze nodig had stuurde ik een mail met het probleem en dan heb je meer kans dat men iemand krijgt welke meer van de materie weet.
Heb meer dan 20jaar bij Ziggo gezeten maar ben over gehaald omdat T-Mobile goedkoper zou zijn met een betere service en daar is dus geen sprake van. Bij Ziggo werd de storing binnen 24uur opgelost en bij T-Mobile echt niet en moet een week wachten. Erger nog ik moet de periode zonder internet zelf declareren bij Ziggo werd je gebeld of alles naar wens was gegaan en of je kosten had gemaakt en kreeg je voor het ongemak ook 3 maanden een keuze pakket zoals HBO of ESP gratis
Alles hangt af van je klanten service werkt deze niet dan krijg je boze klanten.
Zelf werkt ik bij een groothandel waar grote te korten zijn op materialen en hebben juist de klantenservice uitgebreid om alle klanten zo goed en snel mogelijk te helpen
Hallo @Jan h.
Had je geen gebruik gemaakt van de overstapservice? Ziggo zou dan pas stoppen met leveren zodra T-Mobile internet werkte.
Welke lampjes heb je nu branden, knipperen of uit op de mediaconverter (apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router)?
Groen/ rood/ niets/groen das nu
Groen / niets/groen knipperend/ groen was vrijdag en ook geen internet.
Beginnend met LAN
@Jan h.
Dan gaat het om een witte Huawei mediaconverter en het PON lampje knippert?
Mogelijk zit er ergens in het netwerk een stoorzender (niet bij jouw thuis).