Zou u mij hierover kunnen bellen op telefoonnummer 0629301535? Dit omdat ik niet achter mijn laptop mijn email kan openen. Alleen op telefoon, en dat vind ik lastig lezen.
Hoi @Inekedj, welkom op onze community!
Ik wil dit heel graag verder voor je onderzoeken. Kan je mij alleen iets meer informatie geven over het probleem? Zou je de volgende vragen willen beantwoorden?
- Is het alleen je laptop dat geen verbinding meer kan maken of ook andere apparaten?
- Zie je het netwerk nog wel staan in de lijst op je laptop of dat ook niet?
- Gaat het alleen om wifi of kan de laptop ook geen bekabelde verbinding maken?
Daarnaast wil ik je vragen om je profiel aan te vullen met de volgende gegevens; jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Die heb ik nodig voor de verificatie en dan kan ik het modem controleren! Zou je mij hier een seintje willen geven als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!
De communicatie via de community verloopt volledig via de community. Als je liever wilt bellen dan kun je onze klantenservice bereiken op 0800 0092.
Hoi Tommie,
Dankjewel dat je er met mij naar wilt kijken.
* Het is alleen mijn laptop die geen dataverbinding meer geeft. Mijn telefoon doet het goed.
* De netwerknaam zie ik staan bij de wifi verbinding
* ik heb het nog niet geprobeerd met een bekabelde verbinding, maar denk zelf dat daar het probleem niet ligt (bekabeld of wifi, omdat internet het via wifi op mijn telefoon wel gewoon doet).
Ik zal zo gelijk mijn gegevens verder invullen.
Groet, Ineke
Onderstaande geeft de laptop aan als ik website bezoek:
Controleer je internetverbinding
Controleer alle kabels en start alle routers, modems of andere netwerkapparaten die je gebruikt, opnieuw op.
Sta AVG Secure Browser toe via je firewall- of antivirusinstellingen het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.
Als je een proxyserver gebruikt...
Ga naar het menu 'AVG Secure Browser' > Instellingen > Geavanceerde instellingen
bekijken... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het
selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Ik weet alleen niet hoe ik bovenstaande kan aanpassen...
Hoi Tommie, een kennis heeft er zojuist naar gekeken, en het probleem is opgelost. Het had te maken met een 'confrontatie' tussen avg en de Windows Update.
Groeten Ineke
Hey @Inekedj , superfijn zeg dat je iemand hebt die er verstand van heeft en dat het opgelost is! Als je in de toekomst nog vragen hebt, laat het gerust weten. Ik en de andere moderators staan voor je klaar!