Geen connectie mogelijk met ipad

  • 28 April 2024
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds onze overstap naar odido, kunnen we geen connectie maken met de ipad. andere apparaten werken prima en onze ipad werkte prima met de eerdere provider. ik lees in een zelfde topic dat er aan de odido kant iets aangepast moet worden klopt dit? ik hoor het graag en hopelijk snel. ivm vakantie wil ik wat programma’s downloaden voor onze dochter op de ipad en dat lukt nu dus niet. jammer, want we gaan zo weg.

Cal van Odido 13 dagen geleden

Hoi @klaaaar, goed dat je aan de bel trekt, ik weet zeker dat we snel de verbinding kunnen hervinden met je iPad! Ik las dat je ook dit topic ervoor hebt geopend, namelijk: Ipad verbind niet met nieuwe wifi van odido netwerk. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat je effectief geholpen kan worden en wij je snel met het juist antwoord kunnen voorzien.

Ik verwacht dat je snel weer op je iPad aan de slag kan, ik zie je graag snel weer genieten! 😃

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @klaaaar, goed dat je aan de bel trekt, ik weet zeker dat we snel de verbinding kunnen hervinden met je iPad! Ik las dat je ook dit topic ervoor hebt geopend, namelijk: Ipad verbind niet met nieuwe wifi van odido netwerk. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat je effectief geholpen kan worden en wij je snel met het juist antwoord kunnen voorzien.

Ik verwacht dat je snel weer op je iPad aan de slag kan, ik zie je graag snel weer genieten! 😃