Skip to main content

Geen antwoord

  • 12 June 2024
  • 9 reacties
  • 86 Bekeken

Kan iemand mijn topic weer bekijken? Ik krijg maar geen antwoord….

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Probleem71 Goed dat je nogmaals aan de bel trekt! Ik ben meteen jouw andere topic ingedoken om te kijken wat er precies speelt. 

Betreft de MeshPro app, er loopt een issue waardoor de apparaten niet zichtbaar zijn of als offline worden weergeven. Echter is zijn de apparaten wel verbonden en is het netwerk online. 

Ervaar je daarnaast nog steeds een wegvallende verbinding? Ik wil je sowieso vragen om het modem op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je hoe: Reboot modem | Odido community

Klopt het dat je naast de wifipunten van ons, ook nog andere randapparatuur hebt aangesloten? Zo ja, wil je dit dan loskoppelen, zodat ik nogmaals de verbinding kan meten? Ik sta klaar om verder te helpen!

 

Reputatie 2

@Teresa van Odido wifi valt nog steeds vaak weg. Wij hebben al vaak de reset en reboot gedaan maar dat hielp allemaal niet. Ik gebruik enkel jullie apparaten..

Reputatie 7
Badge +9

Met welke apparaten ervaar je de uitval @Probleem71? Graag MAC-adressen meesturen zodat ik het beter kan onderzoeken. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido @Teresa van Odido voornamelijk met deze twee:

9E:0B:2A:4D:8D:65

EA:0C:F4:6D:55:6F
 

Reputatie 7
Badge +9

Heb je toevallig ook wat tijdstippen @Probleem71? Ik zie namelijk dat beide apparaten netjes verbinding maken en de verbinding is erg goed en stabiel. Ook switchen ze netjes tussen beide wifipunten en het modem.  

Reputatie 2

@Tommie van Odido op verschillende tijden. Meestal in de avond maar het verschilt per dag. Ene keer heb ik geen last andere keer heb ik zowel beneden als boven geen dekking

Reputatie 7
Badge +9

Kan je het aankomend weekend in de gaten houden en de tijdstippen noteren @Probleem71? Dan kan ik na het weekend de tijdstippen bekijken! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido 19-06-2024 23:21. Paar keer weggevallen weer

Reputatie 7
Badge +3

@Probleem71 Op dit moment is Tommie niet aanwezig, ik verwacht dat hij er a.s. maandag weer is. 

Ik heb gelijk een notitie achter gelaten, zodat hij dan gelijk met je mee kan kijken! 

Reageer