Ik heb nog altijd geen afspraak ontvangen van de glasvezel monteur voor de installatie van mijn vervagende glasvezelmodem. Dit is dringend want ik heb momenteel geen stabiel internet en helemaal geen telefonie thuis. Kunt u zo snel mogelijk een afspraak regelen aub. Bedankt!
Hoi
Was in jouw huis al de glasvezel aanwezig? Of is die nog niet, of recent binnengebracht? In dat laatste geval moeten er nog werkzaamheden door de netbeheerder in jouw gebied worden gedaan. Na hun OK melding dat alle stukjes van de verbinding er zijn zal t-mobile automatisch Guidion aansturen waarna jij een bericht krijgt om een afspraak te maken.
Ik heb al glaswezel sinds september 2022, maar sindsdien heb ik problemen hiermee en ik heb geen vaste telefonie sinds september. recent heb ik een nieuw modem ontvangen, die wacht op installatie. Er moest normaal gezien monteur langskomen om naar aansluiting en telefonie te opnieuw te herinstalleren
Hoi
Sinds 22/03/22 heb ik de vervangend modem ontvangen. Maar ik wacht al twee weken op installatie, er werd geen contact opgenomen door Guidon. Ik moet de oude glasvezelmodem zo snel mogelijk opsturen om de bijkomende boete te voorkomen. Ik zit thuis nog altijd met een defecte modem die steeds uitvalt, en mijn vast lijn werkt ook niet. Kan dit opgelost worden? Kan ik het vervangende glasvezelmodem eventueel zelf installeren?
Hoi
Geef het gerust aan als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dit moet simpelweg snel voor je opgelost worden!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.