Skip to main content

Sinds gisteravond probeer ik om klik&klaar  te installeren, maar tot nu toe zonder success. Het lijkt erop dat er een probleem is met de simkaart, want de WAN (2e) LED brandt rood en de 5G LED knippert blauw. Ik kan met success inloggen op de router, maar ook hier kan ik zien dat er geen 5G verbinding is.

Ik sta ondertussen al de hele ochtend in de wacht bij de klantenservice, maar tot nu toe lijkt niemand mij te kunnen helpen. Na zo’n 8 keer doorverbonden te zijn en een technische dienst die nu al twee keer de verbinding gebroken heeft, probeer ik het nu hier maar even, want het is inmiddels duidelijk dat via de telefoon niemand de wil of kunde heeft om hier mee te helpen.

Hoe zou dit probleem op te lossen zijn?

Ik heb exact dit probleem, uiteindelijk kreeg ik gisteren iemand te spreken die aan gaf dat de simkaart niet geactiveerd was en hij hier een ticket voor aan zou maken. Sindsdien niets meer gehoord. 

Edit: Mij is zojuist aan de telefoon gemeld dat hier meer mensen last van hebben en ze alle niet geactiveerde simkaarten van Klik en Klaar in de komende uren gaan activeren. (of dagen, maar waarschijnlijk uren.)


Ik heb ook hetzelfde probleem. 🥲 Vandaag Klik&Klaar afgesloten. Nu wacht ik al uren maar de SIM kaart lijkt niet geactiveerd te zijn. 


Bij mij werkt alles sinds gisteren ochtend. Het stond bij mij in de tussentijd uit. dus een keer herstarten mogelijk nodig.


Bij mij werkt alles sinds gisteren ochtend. Het stond bij mij in de tussentijd uit. dus een keer herstarten mogelijk nodig.

Hoe lang moest je wachten tot het werkte? Ik wacht nu al 20 uur, maar ik moet waarschijnlijk nog geduld hebben.

 


Bij mij werkt alles sinds gisteren ochtend. Het stond bij mij in de tussentijd uit. dus een keer herstarten mogelijk nodig.

Hoe lang moest je wachten tot het werkte? Ik wacht nu al 20 uur, maar ik moet waarschijnlijk nog geduld hebben.

 

Ik heb het modem op woensdag opgehaald in de winkel. Zaterdag ochtend werkte het.


Hi, werkt de simkaart wel in een mobiel toevallig of dat ook niet? 


Hi, werkt de simkaart wel in een mobiel toevallig of dat ook niet? 

Ik heb de simkaart in mijn iPhone geplaatst. “5G” verschijnt boven. Maar het internet werk niet. 
 

 

UPDATE: Eindelijk werkt het. :) 

 


Fijn om te horen @tremonia


Zit je simkaart in het plastic houdertje wat in het modem zat? Bij mij was het daarmee op opgelost.


Zit je simkaart in het plastic houdertje wat in het modem zat? Bij mij was het daarmee op opgelost.

Hoe zou je anders de simkaart in het modem moeten krijgen?

 


Sinds gisteravond probeer ik om klik&klaar  te installeren, maar tot nu toe zonder success. Het lijkt erop dat er een probleem is met de simkaart, want de WAN (2e) LED brandt rood en de 5G LED knippert blauw. Ik kan met success inloggen op de router, maar ook hier kan ik zien dat er geen 5G verbinding is.

Ik sta ondertussen al de hele ochtend in de wacht bij de klantenservice, maar tot nu toe lijkt niemand mij te kunnen helpen. Na zo’n 8 keer doorverbonden te zijn en een technische dienst die nu al twee keer de verbinding gebroken heeft, probeer ik het nu hier maar even, want het is inmiddels duidelijk dat via de telefoon niemand de wil of kunde heeft om hier mee te helpen.

Hoe zou dit probleem op te lossen zijn?

Ook ik lijk dit probleem te hebben. In de reacties hierboven is het bij mensen na enig wachten vanzelf goed gekomen. Heeft het nog nut om Odido te contacteren hierover of is het wachten geblazen? 


Sinds gisteravond probeer ik om klik&klaar  te installeren, maar tot nu toe zonder success. Het lijkt erop dat er een probleem is met de simkaart, want de WAN (2e) LED brandt rood en de 5G LED knippert blauw. Ik kan met success inloggen op de router, maar ook hier kan ik zien dat er geen 5G verbinding is.

Ik sta ondertussen al de hele ochtend in de wacht bij de klantenservice, maar tot nu toe lijkt niemand mij te kunnen helpen. Na zo’n 8 keer doorverbonden te zijn en een technische dienst die nu al twee keer de verbinding gebroken heeft, probeer ik het nu hier maar even, want het is inmiddels duidelijk dat via de telefoon niemand de wil of kunde heeft om hier mee te helpen.

Hoe zou dit probleem op te lossen zijn?

Ook ik lijk dit probleem te hebben. In de reacties hierboven is het bij mensen na enig wachten vanzelf goed gekomen. Heeft het nog nut om Odido te contacteren hierover of is het wachten geblazen? 

Zelfde vraag hier...blauwe lampje blijft knipperen...


Zit de simkaart stevig aangedrukt in het plastic houdertje wat in het modem zit?


Zit de simkaart stevig aangedrukt in het plastic houdertje wat in het modem zit?

Jazeker! 5x gecheckt 


Nouja, de winkel de telefonistes… blijkbaar zit er iets in de activatie mis…. ik blijf het merkwaardig vinden. Doe dan geen beloftes, maar vermeld dat bij ontvangst activatie mogelijk 2 tot 4 werkdagen (ik noem maar wat) kan duren.


Reageer