Kan iemand van de moderater zien waarom ik geen internetverbinding heb. Sinds vorige week is er monteur geweest voor de installatie en sindsdien geen internetverbinding.
Wifi modem t-54:
Power = groen constant
2,4g = groen constant
5g= groen constant
Lan= groen constant
Internet en WAN = brandt niet
Kleine witte boxje:
10g = groen constant
los = brandt niet
Pon = groen constant
POwer = groen constant
Hallo
De gele internetkabel op de laatste foto moet in de blauwe WAN poort.
hi
Kun je de witte Huawei eens herstarten door de stroom er even af te halen? Als het dan nog niet werkt dan lijkt er een storing te zijn.
hi
In de tussentijd zou ik je graag willen voorzien van een Unlimited voucher code. Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart, kan ik deze gelijk naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken?
Kan je ons een terugkoppeling geven als de monteur geweest is
Hi
ik heb de wifimodem die ik van jullie had gekregen t-56 aangesloten en ik heb weer internet. Ik had deze vervangen voor t-54, omdat ik slechte internet verbinding had en internet elke x wegviel. T-54 zou volgens deze community pagina het probleem moeten oplossen. Alleen had ik zelf geen internet meer. Dus weer de t-56 aangesloten en nu ff kijken hoe de verbinding weer is. Had ergens gelezen dat er een bug was in t-56 en dat deze recent is opgelost.
Houd het in de gaten en trek gerust aan de bel als je iets opmerkt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.