Skip to main content

Fsecure komt steeds met existenties invullen

Bij opstarten van Chrome komt iedere keer Fsecure met met de melding existenties invullen ondanks dat ik de vink heb aangezet niet meer weergeven. Wie kan mij helpen.

Uitgelichte reactie

15 mei 2025

Hi ​@jjwolters, welkom op onze community!

Goed dat je dit hier aankaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, als je aangeeft dat zo’n melding niet meer weergegeven hoeft te worden, wil je dat het ook echt wegblijft. Gaat het om een extensie in Google Chrome of is dit iets van de app zelf? Ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen namelijk. Zou je wellicht een screenshot kunnen maken en dit hier delen? Dan krijg ik een beter beeld bij het euvel! Hopelijk kunnen we het dan samen oplossen.

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 15 mei 2025

Hi ​@jjwolters, welkom op onze community!

Goed dat je dit hier aankaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, als je aangeeft dat zo’n melding niet meer weergegeven hoeft te worden, wil je dat het ook echt wegblijft. Gaat het om een extensie in Google Chrome of is dit iets van de app zelf? Ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen namelijk. Zou je wellicht een screenshot kunnen maken en dit hier delen? Dan krijg ik een beter beeld bij het euvel! Hopelijk kunnen we het dan samen oplossen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 mei 2025
Hierbij de screenshot van het probleem

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 16 mei 2025

Dankje voor de screenshot ​@jjwolters, heb je ook daadwerkelijk de extensie aangezet op Google Chrome of dat niet? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 mei 2025

Ik denk dat ik weet wat het probleem was ik stond niet ingelogd bij chrome vandaar de melding, nu ik ingelogd ben op mijn naam in google chrome is de melding weg. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen