Skip to main content
Beantwoord

f-secure zo jammer

  • February 25, 2026
  • 2 reacties
  • 1238 Bekeken

Stackmode52

Vanmorgen f-secure voucher aangevraagd en als test geïnstalleerd op een iPad en iPhone: conclusie: mager pakketje en als je zelf de boel in de gaten houdt: niet nodig. Ik heb geen pakketje nodig om mij te melden dat ik IOS of macOS moet updaten, Apple password manager en Saphari is behoorlijk dichtgetimmerd.

zo jammer, dat f-secure VPN als toevoeging t.o.v. van het beperkte aantal apparaten zo duur is. Er zijn goedkopere (betere) oplossingen met meer apparaten.

Daarnaast: het kan niet zo zijn dat f-secure de Odido wifi thuis blokkeert en je dus de VPN moet uitschakelen. M.a.w. die vpn moet instelbaar zijn.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemiddag Stackmode, sorry voor de late reactie. Het beveiligingspakket dat Odido aanbiedt, is samen met F-Secure speciaal samengesteld voor onze klanten. Het lijkt het meest op F-Secure Total, maar is niet helemaal hetzelfde pakket. Zo bevat onze versie geen VPN-functionaliteit en geen bescherming tegen oplichting via sms. Voor alle andere functies komt het pakket overeen met F-Secure Total. Na installatie kan daarom een andere productnaam worden weergegeven, namelijk ‘F-Secure Internet Security & ID Protection’. De functies die je via Odido ontvangt zijn echter uitgebreider dan die van het standaardpakket met die naam.

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Stackmode, sorry voor de late reactie. Het beveiligingspakket dat Odido aanbiedt, is samen met F-Secure speciaal samengesteld voor onze klanten. Het lijkt het meest op F-Secure Total, maar is niet helemaal hetzelfde pakket. Zo bevat onze versie geen VPN-functionaliteit en geen bescherming tegen oplichting via sms. Voor alle andere functies komt het pakket overeen met F-Secure Total. Na installatie kan daarom een andere productnaam worden weergegeven, namelijk ‘F-Secure Internet Security & ID Protection’. De functies die je via Odido ontvangt zijn echter uitgebreider dan die van het standaardpakket met die naam.


Stackmode52
  • Auteur
  • is Prince of Content
  • March 20, 2026

Ik heb het pakketje geinstalleerd (gehad) en ben er uitgebreid mee bezig geweest. Na een dag gedeinstalleerd: ik heb geen software nodig om me te vertellen dat ik OS of applicaties moet updaten.