Skip to main content

F-Secure

  • March 26, 2026
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Ik heb Fsecure geinstalleerd 'n paar weken geleden zoals Odido aangaf.

Vandaag krijg ik boodschap door FSecure abonnement afgelopen is?

Dacht we kregen het 2 jaar gratis?

 

March 27, 2026

Hey ​@Wowsy, dat zou inderdaad niet moeten, het abonnement moet na 24 maanden uit zichzelf stoppen.

Op dit moment kan ik via de community alleen algemene informatie geven, we hebben bij de telefonische klantenservice een speciaal team die dit soort vragen kan oppakken. Om je met je vraag te helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • March 27, 2026

Hey ​@Wowsy, dat zou inderdaad niet moeten, het abonnement moet na 24 maanden uit zichzelf stoppen.

Op dit moment kan ik via de community alleen algemene informatie geven, we hebben bij de telefonische klantenservice een speciaal team die dit soort vragen kan oppakken. Om je met je vraag te helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • March 27, 2026

Hartelijk bedankt voor de come-back.  Ik zal daar bellen.