Hallo @ikke dus zelf
Kan je eens kijken of dat netwerk blijft bestaan als je de Zyxel van het stroom haalt? Dan weet je ook meteen of een herstart helpt.
Hoi @ikke dus zelf en welkom op de Community! In jouw T-Mobile Thuis omgeving kun je checken welke wifi kanalen jij actief hebt.Ik heb zelf ook even bij je gespiekt en zie dit kanaal er bij jou niet tussen staan. Dit wifi kanaal is dus niet van jou afkomstig, zou het een wifi kanaal van één van je buren kunnen zijn?
ja - heb even een appje gedownloadt (wiFi Explorer ) - en het blijkt een heel ander modem te zijn, een Zyxel. Die overigens dus wel drie frequenties heeft, maar dat is hun probleem ...
De buren (ergens) hebben dus ook TMob nu!
Wel meteen alle passwords even vernieuwd en nu op een zwaardere beveiliging gezet.
Gelukkig nieuwjaar allemaal !
Fijn om te horen dat het mysterie is opgelost! Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!