Skip to main content
Beantwoord

extra WIFI access point

• 21 december 2024
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

gisteren klant geworden bij odido met een EX5601-T1 modem.

nu dacht ik dat mijn oude kpn superwifi punten gewoon zouden blijven werken?
(deden ze met modem van ziggo nog wel…?)

de wifi punten gaan gewoon groen branden. krijg alleen echter de volgende melding als ik er verbinding me wil maken:

niet beschikbaar netwerk
draadloosnetwerk” is uitgezet door je beheerder

ik heb ook nog een ander wifi accespoint geprobeerd van xiaomi en deze geeft precies dezelfde melding..? 
Wat gaat hier mis?

Beste antwoord door patjuh2233

*edit*

reset knop van de modem indrukken en het werkt nu. zelfs met de wifi op de zyxel aan..

Dus ik weet niet wat er ingesteld is door odido of de monteur? 

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 23 december 2024

Hi ​@patjuh2233, het is niet mogelijk om een mesh netwerk op te zetten met deze versterkers in combinatie met ons modem. Wel kan je de KPN wifipunten aansluiten op het modem en de wifi op de Zyxel uitzetten, waardoor de wifi volledig via de wifipunten zal lopen. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 december 2024

Hallo Nora,

Ook met wifi uit op de zyxel krijg ik de melding dat ik niet kan verbinden.

Mijn Xiaomi accesspoint ondersteund niet eens mesh maar ook hierop deze melding?

Lijkt er meer op dat er ergens iets geblokkeerd wordt zodat een extra accesspoint niet werkt? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2024

*edit*

reset knop van de modem indrukken en het werkt nu. zelfs met de wifi op de zyxel aan..

Dus ik weet niet wat er ingesteld is door odido of de monteur? 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 24 december 2024

Hi ​@patjuh2233, de monteur sluit in principe alleen het modem aan zonder bepaalde instellingen te veranderen, maar soms kan het inderdaad zijn dat het modem even een reset nodig heeft. Ik ben blij om te zien dat alles nu helemaal werkt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen