Skip to main content
Beantwoord

extra buiten accespoint

  • August 10, 2024
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Vraagje,

ik heb een Odido netwerk met 2 extra accesspoints. 
nu wil ik buiten ook een extra accesspoint aanmaken. 
ik heb een zyxel outdoor AX1800.  
 

werkt dat in het odido netwerk ?

Beste antwoord door eric

Je kan hetzelfde ssid en ww geven als in de Zyxel t56. Maar het zijn 2 aparte netwerken zonder seamless handover.

Als je 1 mesh netwerk wil, dan zul  je een access point met binnen en buiten WAP's moeten kopen en de wifi op de Zyxel t56 router uitzetten.

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 10, 2024

Nee, maar dan kun je hem als los access point aansluiten. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 10, 2024

Dus niet onder dezelfde naam en wachtwoord ?!
heb ik een verkeerd veel van een mesh router en accesspoints. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 10, 2024

Je kan hetzelfde ssid en ww geven als in de Zyxel t56. Maar het zijn 2 aparte netwerken zonder seamless handover.

Als je 1 mesh netwerk wil, dan zul  je een access point met binnen en buiten WAP's moeten kopen en de wifi op de Zyxel t56 router uitzetten.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 10, 2024

Dank Eric.  


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 10, 2024

Hallo @JohanRdam 

Accesspoints van anders fabrikanten werken niet in het Odido netwerk maar aangezien het om een Zyxel gaat werkt hij misschien wel in het Odido netwerk.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 11, 2024

@Waqqas dat dacht en hoopte ik ook.