Skip to main content

eufy deurbel

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi, ik heb een eufy deurbel gekocht. Ik heb de wifi al laten splitsen in 2,4 en 5. De homebase kan ik wel connecten, maar de deurbel niet. Hoe kan ik dit oplossen? 

Uitgelichte reactie

10 mei 2024

Hallo @28f7r 

Je zou het volgende kunnen proberen:

Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Lukt het nu wel?

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21940 reacties
  • 10 mei 2024

Hallo @28f7r 

Je zou het volgende kunnen proberen:

Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Lukt het nu wel?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 mei 2024

Hallo @Waqqas ik heb je stappen gevolgd, maar helaas heeft dit niet geholpen. 

• is een Top Poster
  • 19 reacties
  • 11 mei 2024
28f7r schreef:

Hoi, ik heb een eufy deurbel gekocht. Ik heb de wifi al laten splitsen in 2,4 en 5. De homebase kan ik wel connecten, maar de deurbel niet. Hoe kan ik dit oplossen? 

Als de HomeBase wel connect dan is het goed!
Je moet de deurbel ook aan de HomeBase koppelen (en niet aan je wifi). Via de Eufy Security App (Android of iOS).
Succes.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 mei 2024

@HBR dat lukt dus niet helaas. Ik krijg steeds dit in mn scherm, terwijl die 3 punten allemaal zijn gelukt

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21940 reacties
  • 11 mei 2024

@28f7r 

Kan je de deurbel eens voorzien van een reset door het resetknopje voor ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 mei 2024

@Waqqas ook dit helpt niet helaas…. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen