Skip to main content

Goedenavond,

Sinds iets meer dan een maand woon ik op mijn nieuwe adres en heb ik ODIDO. Ik woon in een appartement van 85 vierkante meter. De modem staat in de meterkast, in een van de slaapkamers een wifiversterker en naast de televisie een wifiversterker.

De televisie gebruik ik door middel van de ODIDO app en ik heb dus geen tv kastje meer. ‘s avonds begint meerdere keren per half uur de tv vast te lopen en krijg ik de melding dat verbinden met internet niet mogelijk is. De verbinding herstelt wel snel, maar het is erg irritant. Ook op mijn telefoons valt de wifi soms weg. 
 

Hopelijk heeft iemand een tip om mij te helpen, want dit is echt heel vervelend. 
 

Een fijne avond!

Quincy

Hallo @Quincy_v 

Overdag heb je nergens last van? Heb je toevallig glasvezel met een zwarte Genexis ONT?


Hi @Waqqas,

Bedankt voor je snelle reactie! 

Overdag lijkt hij minder haperingen te hebben. Met betrekking tot de ONT ben ik niet erg bekend. Daarom heb ik even 2 foto’s toegevoegd van wat de monteurs hebben geïnstalleerd. 


@Quincy_v 

Ik zie dat de WiFi punten draadloos verbinding maken met de router? Misschien kun je de WiFi punten wat dichter bij de router zetten zodat ze een sterker signaal krijgen.


@Waqqas bedoel je met de wifipunten de wifiversterkers? Want die staan in aangrenzende kamers van de meterkast. Een van de wifiversterkers staat naast de TV en deze hapert ook erg vaak. 


Hoi, kijk ook onder deze topic: Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk).

Ik heb het net ontdekt. 


Hi @Izmirlifi

Bedankt voor het doorsturen. Ik heb de topic snel doorgelezen, maar helaas geen oplossing gezien. Mocht je er een tegenkomen, ben ik heel benieuwd. 
 

Fijne avond!


Reageer