Ik vraag mij af in welke situatie, ik in de modem "Netwerkinstellingen/Draadloos/Gemakkelijke Mesh” moet aanzetten. Ik heb in de Community gezocht, maar nog niks kunnen vinden. En in de handleiding voor WiFi Plus wordt ook niks over de modeminstelling vermeld. Ik ben wel van plan om een eigen WX5600 te nemen. Wie kan hier meer over zeggen? Bij voorbaat dank.
Easy Mesh
Beste antwoord door fpvl
Hey
Als je de banden opsplitst (Easy Mesh uitschakeld) dan zal het wifipunt niet werken. Ze zijn alleen gemaakt om door middel van Mesh verbinding te maken met het modem. Anders zal het wifipunt een eigen SSID laten zien, met Easy Mesh neemt hij alle gegevens van het modem over en zorgen ze er samen voor dat jouw cliënts met de beste band verbinding maken.
Ik heb inmiddels de WX5600 zowel draadloos als bekabeld werkend en ik ben er zeer tevreden over. Wanneer ik van beneden naar boven ga of omgekeerd, wordt de WiFi verbinding steeds overgenomen door de WX5600 of de T56 modem. Heb ook de Android MPro Mesh app geïnstalleerd en deze werkt ook boven verwachting goed.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.