Skip to main content

Drie dagen geen internet


  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Dit jaar van KPN overgestapt naar Tmobile vanwege de gunstige sneldheid en prijs kwaliteit verhouding. Sinds maandag heb ik plots geen internet in huis. Gelijk gebeld en er werd heel joviaal aan de telefoon gedaan; meneer we gaan het regelen. Er komt zsm een monteur en u krijgt 7 dagen Unlimited internet. Dezelfde dag nog een monteur via Guidion ingepland. Komt doodleuk niet opdagen. Inmiddels is het woensdag en kan ik nog steeds geen nieuwe afspraak maken. Jullie promoten met ‘Afspraak is afspraak’ dan waarom heb ik nog steeds geen werkend internet in huis? Ik hoef geen politiek correcte excuses. Gewoon werkend internet 😉  oh en de babycam kunnen we ook niet gebruiken want die werkt op wifi. 

 

 

 

Uitgelichte reactie

10 november 2023

 @Waqqas dank je wel, je bent me al voor! @srdj23, natuurlijk heb jij recht op compensatie voor de dagen dat je niet van de diensten hebt kunnen genieten. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt! Je krijgt hierover nog een e-mail ter bevestiging en de compensatie zal verrekend worden met jouw eerst volgende factuur. 

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 10 november 2023

@srdj23, ik zie inmiddels in het systeem dat Guidion gister is langs geweest en de verbinding weer is hersteld. Ik ben heel blij dat jij weer kan genieten van onze diensten en vooral belangrijk, dat je de baby camera nu weer kan gebruiken! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 november 2023

En hoe gaan we dit compenseren Teresa? Wij hebben 4 dagen geen internet in huis gehad. Afspraak is afspraak en jullie hebben je niet aan de afspraak gehouden. Enige coulance zou hierin netjes zijn. Alvast bedankt voor de service. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20342 reacties
  • 10 november 2023

Hallo @srdj23 

Voor de dagen dat je geen internet had wordt een compensatie gegeven en deze wordt als volgt berekend :

1/30ste van je maandelijkse kosten × het aantal dagen dat je geen internet had. Een moderator kan de compensatie voor je regelen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 november 2023

Fijn ;) Kan de moderator dit in orde maken? Dank. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 10 november 2023
Uitgelichte reactie

 @Waqqas dank je wel, je bent me al voor! @srdj23, natuurlijk heb jij recht op compensatie voor de dagen dat je niet van de diensten hebt kunnen genieten. Ik heb dit direct voor je in orde gemaakt! Je krijgt hierover nog een e-mail ter bevestiging en de compensatie zal verrekend worden met jouw eerst volgende factuur. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen