Hoi @fam.kreft.velberg,
Ik denk dat het verstandig is om even een reactie van een TM-moderator af te wachten. Deze reageren meestal op berichten op volgorde van binnenkomst en ze lezen en reageren mee in topics binnen de community. Nog heel even geduld dus.
Mag ik vragen sinds wanneer het wifipunt gestopt is met normaal functioneren?
Wanneer heb je hierover contact gehad met de klantenservice?
We horen het graag van je!
Hi @fam.kreft.velberg, super goed dat je dit checkt! Ik heb gelijk een kijkje genomen achter de schermen om je meer duidelijkheid te kunnen geven. Ik zie dat mijn collega inderdaad een verzoek voor jou heeft ingediend en dat hier gisteren een update op is binnengekomen. Jammer genoeg kan er op dit moment geen nieuw wifi-punt jouw kant op komen, aangezien er een netwerkmigratie order open staat. Wanneer ik nu een nieuwe order aanmaak, gaat het systeem door de war. Omdat ik natuurlijk wel wil dat jij deze periode een zo goed mogelijke verbinding hebt, zet ik graag dit wiki artikel naar jou door:
Deze tips helpen 9 van de 10 keer om jouw wifi verbinding te verbeteren! Dus ik hoop heel erg dat jij met deze punten alsnog een goede verbinding kunt behouden totdat ik een nieuw wifi-punt voor je kan bestellen. Geef jij een seintje wanneer jij bent overgezet naar een nieuw netwerk? Dan ga ik zorgen dat er een nieuw wifi-punt jouw kant op komt!
Dank je, zal een bericht geven wanneer het wordt overgezet. Gr. Corrie
Hoi @fam.kreft.velberg, op 3 december aanstaande wordt alles opgeleverd en staat de monteur ingepland om te komen installeren, zodra dat gelukt is, kunnen we een vervangend wifipunt jouw kant op sturen. Succes met de netwerkmigratie en als we je tussentijds nog kunnen helpen, laat het alsjeblieft weten!
Ik heb mijn kapotte wifi punt en oude media converter teruggestuurd en ik wacht nog steeds op een ander wifi punt.
Hi @fam.kreft.velberg ,
Volgens mij hebben we hier te maken met een ouderwetse miscommunicatie, waarvoor mijn welgemeende excuses. Voordat er een wifi-extender kan worden omgeruild, dient deze zodanig te worden aangemeld in het systeem, zodat ook aan de achterkant alles goed komt. Omdat we nu niet weten welk wifi punt is teruggestuurd. Wil je ik je vragen om mij een privébericht te sturen met het serienummer en MAC-adres van de wifi-extender die nu nog bij jou thuis is. Op deze manier kunnen we een nieuwe naar je toe sturen, zodat dit ook aan onze kant goed wordt verwerkt. Ik hoor het graag van je!
Hallo, ik zal wanneer ik thuis ben de serienummer opzoeken. Gewoon op jouw plaatje klikken en dan kan ik privebericht doen?
Groetjes Corrie
Je bent een topper @fam.kreft.velberg! Heel fijn dat je hiermee aan de slag wilt gaan. Je kan een privébericht sturen door op Boris' zijn naam te klikken of op de mijne. Laat je het weten of dat lukt? We helpen je via die weg graag verder!
Hi @fam.kreft.velberg ,
Ik heb nog geen bericht van je mogen ontvangen. Wil je mij nog een privébericht sturen? Dan maak ik het voor je in orde.
Ik had je vorige week een bericht gestuurd
Als goed is heb ik je een privebericht gestuurd. De vorige was 7 dagen terug.
Gr. Corrie
Hi @fam.kreft.velberg ,
Dank je wel voor de gegevens! Ik heb direct de retourzending verwerkt in ons systeem. Een nieuw wifi-punt bestellen, kan je het gemakkelijkst zelf doen via My T-Mobile Thuis: Abonnementen. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, laat het vooral weten. Dan zit er hier een moderator voor je klaar om dit voor je te regelen. We horen het graag!
Oke bedankt dan bestel ik een nieuwe via abonnementen.