Skip to main content

daikin airco verbinden met router

• 16 maart 2025
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

Goedendag, ik heb twee daikin airco’s verbinden met wifi eentje is nog verbonden de andere stond offline nu ik m opnieuw wil verbinden lukt dit niet door dat er blijkbaar een firewall op mijn modem zit ? Hoe kan ik’dit oplossen ! 

Uitgelichte reactie

16 maart 2025

Blijkbaar??

De firewall in de router staat standaard op medium. Je kunt dit controleren op 192.168.1.1, ww achterop, drie streepjes, beveiliging, firewall. Maar ik denk dat ie gewoon op medium staat. 

Je hebt het over 'blijkbaar'. Waar heb je die informatie vandaan. Vaak hebben ze het over het openzetten van poorten maar dat gaat dan om uitgaande poorten, niet binnenkomend. En uitgaande poorten staan in medium stand allemaal gewoon open.

Het feit dat de andere Daikin nog werkt geeft dat ook aan. 

Misschien kun je beter aangeven waar je de informatie vandaan hebt. 

Als de verbinding er niet is zul je de airco opnieuw moeten verbinden. Dan moet je via de airco wifi hotspot verbinding maken en de instellingen van de wifi van de router doorgeven. Maar dat is per airco merk verschillend.

1 reactie

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1047 reacties
  • 16 maart 2025

Blijkbaar??

De firewall in de router staat standaard op medium. Je kunt dit controleren op 192.168.1.1, ww achterop, drie streepjes, beveiliging, firewall. Maar ik denk dat ie gewoon op medium staat. 

Je hebt het over 'blijkbaar'. Waar heb je die informatie vandaan. Vaak hebben ze het over het openzetten van poorten maar dat gaat dan om uitgaande poorten, niet binnenkomend. En uitgaande poorten staan in medium stand allemaal gewoon open.

Het feit dat de andere Daikin nog werkt geeft dat ook aan. 

Misschien kun je beter aangeven waar je de informatie vandaan hebt. 

Als de verbinding er niet is zul je de airco opnieuw moeten verbinden. Dan moet je via de airco wifi hotspot verbinding maken en de instellingen van de wifi van de router doorgeven. Maar dat is per airco merk verschillend.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen