Skip to main content

continue wegvallende wifi

Ik heb een modem Zyxel T56. En ik heb continue weg vallende wifi. En moet steeds het modem opnieuw opstarten. Om gek van te worden. Hoe kunnen jullie dit oplossen? 

Uitgelichte reactie

2 juli 2025

Hallo ​@Linnielinnie 

Werkt het bekabeld internet wel goed?

Zie je het internet lampje soms rood branden of niet?

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router?

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21806 reacties
  • 2 juli 2025

Hallo ​@Linnielinnie 

Werkt het bekabeld internet wel goed?

Zie je het internet lampje soms rood branden of niet?

Wat heb je verder allemaal bekabeld aangesloten op de router?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 2 juli 2025

Alle lampjes branden gewoon. Bekabeld zat er vandaag niks aan de router. Heb het netwerk al gesplitst. Maar de router houdt er gewoon regelmatig mee op. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 2 juli 2025

Ook bekabeld internet werkt niet meer als de wifi eraf ligt. Nu al voor de tigste keer alles opnieuw opgestart. Dit kan niet de bedoeling zijn. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21806 reacties
  • 2 juli 2025

@Linnielinnie 

Kan je de router eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld en je kan ook de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 2 juli 2025

Gedaan. Wacht af. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 juli 2025

Het heeft helaas niet geholpen. Dus wat nu? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21806 reacties
  • 3 juli 2025

@Linnielinnie 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je eventueel een vervanging kan sturen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 4 juli 2025

Hey ​@Linnielinnie, welkom op onze community!

Dankjewel dat je dit meldt, laten we zorgen dat we dit snel voor je kunnen uitzoeken. Zou je in je profiel nog je geboortedatum willen toevoegen? Dan kan ik direct je verbinding en modeminstellingen controleren. Zodra dat is ingevuld, ga ik voor je aan de slag om te kijken waar dit vandaan komt en hoe we het structureel kunnen oplossen. Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 4 juli 2025

Hoi, al gebeld met een collega. Lijkt nu goed te gaan. Topic kan gesloten worden

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen