Skip to main content
Beantwoord

Compensatie geen internet

  • 3 november 2023
  • 4 reacties
  • 550 Bekeken

Ik heb sinds minimaal 13 oktober geen glasvezel verbinding en dit wordt maar niet opgelost. Ik was op zoek naar een compensatieformulier om in te vullen, maar kan deze niet vinden. Worden de abonnementskosten automatisch verrekent met de dagen dat de internet service niet geleverd is?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Skippertje 

Een moderator zal een compensatie voor je aanmaken en deze wordt dan verrekend met de volgende factuur. De compensatie wordt als volgt berekend :

1/30ste van je maandelijkse kosten × het aantal dagen dat je geen internet had.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21718 reacties
  • Antwoord
  • 3 november 2023

Hallo @Skippertje 

Een moderator zal een compensatie voor je aanmaken en deze wordt dan verrekend met de volgende factuur. De compensatie wordt als volgt berekend :

1/30ste van je maandelijkse kosten × het aantal dagen dat je geen internet had.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2412 reacties
  • 4 november 2023

Hoi @Skippertje, geen zorgen! Zodra het opgelost is, kunnen wij een vergoeding aanmaken. Dan weten we hoelang het heeft geduurd. Laat je ons het weten als het opgelost is? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 januari 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @Skippertje, geen zorgen! Zodra het opgelost is, kunnen wij een vergoeding aanmaken. Dan weten we hoelang het heeft geduurd. Laat je ons het weten als het opgelost is? Groetjes, Ishana

Beste Ishana, 

 

Ik heb inmiddels mijn contract opgezegd, omdat het nooit gelukt is een internaansluiting te krijgen. Nu heb ik gedeeltelijk een compensatie ontvangen voor het teveel betaalde abonnement na opzegging, maar nog geen compensatie voor de dagen dat ik überhaupt geen internet heb gehad. Graag zou ik dit willen regelen middels een compensatieregeling.

 

mvg,

Rob


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 9 januari 2024

Hi @Skippertje, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat het abonnement bij ons inmiddels opgezegd is en je het te veel betaalde maandbedrag hiervan gecompenseerd hebt gekregen. Omdat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw diensten, heb ik daarom ook een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode dat jouw abonnement actief was bij ons. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Met de volgende factuurronde zal de factuur met deze vergoeding zichtbaar zijn en wordt het bedrag op jouw rekening gestort! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen