Ik heb sinds minimaal 13 oktober geen glasvezel verbinding en dit wordt maar niet opgelost. Ik was op zoek naar een compensatieformulier om in te vullen, maar kan deze niet vinden. Worden de abonnementskosten automatisch verrekent met de dagen dat de internet service niet geleverd is?
Hallo
Een moderator zal een compensatie voor je aanmaken en deze wordt dan verrekend met de volgende factuur. De compensatie wordt als volgt berekend :
1/30ste van je maandelijkse kosten × het aantal dagen dat je geen internet had.
Hoi
Hoi
Beste Ishana,
Ik heb inmiddels mijn contract opgezegd, omdat het nooit gelukt is een internaansluiting te krijgen. Nu heb ik gedeeltelijk een compensatie ontvangen voor het teveel betaalde abonnement na opzegging, maar nog geen compensatie voor de dagen dat ik überhaupt geen internet heb gehad. Graag zou ik dit willen regelen middels een compensatieregeling.
mvg,
Rob
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.