Skip to main content
Beantwoord

camera deurbel nest google

Heb klanten service  aan de lijn gesetenZij weten ook niet meer wat te doen. Werd adviseert hier topic te open.

Heb ook via hotspot geprobeerd zelfde naam en wachtwoord.  Zodra hotspot uit doe is mijn camera offline.  Werkt ook niet.

Heb gelzen soms werkt odem geüpdatet kan worden door jullie willen dat proberen? Of iets anders zodat me bel kan gebruiken.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@rianneveeninga 

Hier zijn alle mogelijke oplossingen die je kan proberen:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit.

Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen. Je kan onder WPA2-PSK ook de beschermde beheersframes op uitgeschakeld zetten.

Bij draadloos, andere, kies bij 802.11 modús b/g/n gemengd.

Schakel het gastnetwerk 2,4 GHz in, bij draadloos, gast, wijzigen, kies toegangsscenario thuisgast, beveiligingsmodus WPA2-PSK.

Reset de deurbel.

Bekijk origineel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 5 maart 2025

Hallo ​@rianneveeninga 

Hier zijn alle mogelijke oplossingen die je kan proberen:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit.

Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen. Je kan onder WPA2-PSK ook de beschermde beheersframes op uitgeschakeld zetten.

Bij draadloos, andere, kies bij 802.11 modús b/g/n gemengd.

Schakel het gastnetwerk 2,4 GHz in, bij draadloos, gast, wijzigen, kies toegangsscenario thuisgast, beveiligingsmodus WPA2-PSK.

Reset de deurbel.

• heeft eerste post geplaatst
  • 5 maart 2025

Netwerk is al gesplits door klanten service aan de telefoon. 

Heeft allemaal niet geholpen. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@rianneveeninga, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jouw deurbel verbinding kan maken met het netwerk! Heb je nadat de instellingen aangepast zijn ook de deurbel eens een reset gegeven? Anders controleer ik de instellingen in het modem graag nog eens voor je. Om dit te kunnen doen, wil ik je alleen nog vragen of je jouw geboortedatum wil toevoegen in jouw profiel. Nadat je dit hebt gedaan kan je dit laten weten in dit topic. Dan kijken we graag met je mee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen